ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο στη Σκόπελο

δημοτικό-λιμενικό-ταμείο-στη-σκόπελο-299268

Σε ουσιαστική φάση εισέρχεται το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο της Σκοπέλου, μετά την προχθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του νησιού, κατά την οποία ορίστηκαν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.

Συγκεκριμένα το ΔΣ του υπό συγκρότηση Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου της Σκοπέλου απαρτίζεται από τους : Γιώργο Μιχελή, πρόεδρο, Χαράλαμπο Στοιβαχτή, αντιπρόεδρο, και μέλη τους Απόστολο Γιώτη, Λιμενάρχη, Χαράλαμπο Κοχύλη, Μάχη Δρόσου, Νίκο Βαφίνη και Γεώργιο Φήυβγα. Η επίσπευση των διαδικασιών για την συγκρότηση και λειτουργία του νέου Λιμενικού Ταμείου επισημάνθηκε ιδιαιτέρως από τα παριστάμενα μέλη, ενώ παράλληλα διατυπώθηκαν και εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις για το συγκεκριμένο θέμα.

Στην εισήγησή του, ο Δήμαρχος Σκοπέλου Γιώργος Μιχελής υπογράμμισε ότι «η λειτουργία του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου θα δημιουργήσει νέες προοπτικές για κάθε νησί, διότι θα φροντίζει για τα δικά του ζητήματα». Όπως προσέθεσε παράλληλα ο ίδιος «το κάθε Λιμενικό Ταμείο θα διερευνήσει τους τρόπους με τους οποίους θα μπορεί να αξιοποιήσει καλύτερα τα λιμάνια του».

Υπέρ της συγκεκριμένης δομής συμπαρατάχθηκε η παράταξη της ελάσσονος μειοψηφίας και όπως επεσήμανε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής Γιάννης Καραγκιόζος «πρέπει να επισπευστούν οι διαδικασίες συγκρότησης και σύστασης του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σκοπέλου, διότι το καλοκαίρι είναι ήδη προ των πυλών και πρέπει να είναι πανέτοιμα τα τέσσερα λιμάνια της Σκοπέλου».

Την πλήρη αντίθεσή του εξέφρασε, εξάλλου, ο Μανώλης Ραμαντάνης, επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης, δηλώνοντας ότι « πρέπει να δημιουργηθεί ενιαίος δημόσιος φορέας, ο οποίος θα διαχειρίζεται όλα τα λιμάνια της χώρας».

Ποικίλες απόψεις διατυπώθηκαν, παράλληλα και σε σχέση με την εισήγηση της Οικονομικής Επιτροπής του δήμου περί καθορισμού προστίμων για παραβάσεις των διατάξεων του σχεδίου «Κανονισμού Προστασίας του Περιβάλλοντος και Καθαριότητας Δήμου Σκοπέλου. Τα εν λόγω πρόστιμα θα κυμαίνονται από 30 έως 3.000 ευρώ κατά περίπτωση και όπως επεσήμανε ο Δήμαρχος Σκοπέλου «δεν έχουν ως στόχο την τιμωρία αλλά, αντίθετα, πιστεύουμε ότι θα λειτουργήσουν αποτρεπτικά, προκειμένου να διασφαλιστεί η καλή εικόνα του νησιού».

Την πλήρη αντίθεσή του εξέφρασε ο επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας, τονίζοντας ότι « η περιβαλλοντική ευαισθησία δεν εξαρτάται από τον φόβο του προστίμου που ενδεχομένως επικρέμαται επί μιας πράξεως».

Αρνητική ήταν παράλληλα και η ψήφος της ήσσονος μειοψηφίας και όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής «το πρόβλημα της καθαριότητας δεν λύνεται επιβάλλοντας πρόστιμα, από την στιγμή που ο τομέας παρουσιάζει έλλειψη προσωπικού».

Αντιπαραθέσεις για την ΔΕΥΑΣ

Εντονος διάλογος διεξήχθη, εξάλλου, με φόντο την τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΥΑΣ Σκοπέλου, καθώς οι παρατάξεις της μειοψηφίας τόνισαν την ανάγκη μείωσης των τιμολογίων. Ο κ. Καραγκιόζος, ειδικότερα, καταψηφίζοντας την πρόταση σημείωσε ότι «πρέπει να προχωρήσει η ΔΕΥΑΣ σε μια απόφαση ρυθμίσεως απ’ όλους τους πολίτες, χωρίς χρονικό περιορισμό, απεριορίστων δόσεων, για την αποπληρωμή παλαιότερων οφειλών και παράλληλα να μειωθούν τα τιμολόγια της ΔΕΥΑΣ κατά 30%».

Την ανάγκη περαιτέρω μείωσης του τιμολογίου έθεσε παράλληλα και ο κ. Ραμαντάνης, ο οποίος επανέλαβε ότι «δεν μας αρκεί το γεγονός ότι παραμένουν στα ίδια πλαίσια με το 2009 τα τιμολόγια της ΔΕΥΑΣ, αλλά καταψηφίσαμε την πρόταση, ζητώντας μείωση της τάξης του 40%».

Παίρνοντας τον λόγο ο κ. Μιχελής, υπογράμμισε ότι «η ΔΕΥΑΣ είναι υπερχρεωμένη επιχείρηση, υπάρχουν μεγάλες οφειλές από αρκετούς Σκοπελίτες, επαγγελματίες και μη, οπότε δεν υπάρχουν περιθώρια περαιτέρω μειώσεων, δεδομένου ότι βρίσκεται σε δεινή οικονομική κατάσταση».

ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου