ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Νέο χαράτσι στα εισιτήρια για Σποράδες

νέο-χαράτσι-στα-εισιτήρια-για-σποράδε-387178

Αυξήσεις από την προηγούμενη εβδομάδα σε πλοίο και ταχύπλοο

Αυξήσεις της τάξης του 10% περίπου έχουν εφαρμοστεί πρόσφατα

στις τιμές των εισιτηρίων από και προς τα νησιά των Βορείων Σποράδων, με

εξαίρεση τις ενδιάμεσες διαδρομές. Οι συγκεκριμένες αυξήσεις, που εφαρμόστηκαν

πριν από μια περίπου εβδομάδα, αποδίδονται στην ραγδαία άνοδο των τιμών των

καυσίμων και στην αντίστοιχη αύξηση των λειτουργικών εξόδων των ακτοπλοϊκών

μέσων. Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα η μετάβαση με πλοίο από Βόλο προς Σκιάθο και

αντιστρόφως, κοστίζει 23 ευρώ, έναντι των 20,50 ευρώ που ίσχυε μέχρι πρότινος.

Η τιμή του εισιτηρίου με ταχύπλοο για τον ίδιο προορισμό διαμορφώνεται στα

37,50 ευρώ, έναντι των 34 ευρώ που ίσχυε πριν από την αύξηση.

Σε ό,τι αφορά στην διαδρομή από Βόλο για Σκόπελο αλλά και

αντιστρόφως, το εισιτήριο με το φλάϊν κατ κοστίζει 48 ευρώ και με το

πλοίο 27,50 ευρώ, έναντι των 43,50 ευρώ και 26,50 ευρώ, που ίσχυαν μέχρι

πρότινος, για το ιπτάμενο και το πλοίο αντίστοιχα. Η τιμή του εισιτηρίου με πλοίο

για την Γλώσσα είναι 24,50 ευρώ, ενώ παλιότερα ήταν 22 ευρώ και η αντίστοιχη

μετάβαση με ταχύπλοο κοστίζει 40 ευρώ για τον ίδιο προορισμό. Η τιμή που ίσχυε

παλαιότερα ήταν 36,50 ευρώ.

Στελέχη της πλοιοκτήτριας εταιρίας που δραστηριοποιείται

στην περιοχή μας, υπογραμμίζουν ότι με δεδομένη την ραγδαία άνοδο στις τιμές

των πάντων, συμπεριλαμβανομένων των καυσίμων, ήταν αναπόφευκτη η αύξηση στις

τιμές των εισιτηρίων στα πλοία και τα ιπτάμενα δελφίνια. Όπως τονίζουν

παράλληλα οι ίδιοι κύκλοι, η αύξηση της τάξης του 10% περίπου που εφαρμόστηκε,

είναι η μικρότερη δυνατή, στις τιμές των ακτοπλοϊκών δρομολογίων, με βάση την

τρέχουσα κατάσταση.

Στο μεταξύ, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας

κρούει τον κώδωνα του κινδύνου προς κάθε κατεύθυνση, για τις επιπτώσεις που θα

επιφέρει στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, η απόφαση των ΕΛΠΕ να διαθέσουν πλέον

ακριβότερο καύσιμο, με χαμηλότερη

περιεκτικότητα σε θείο, στα επιβατηγά – οχηματαγωγά πλοία, σε μια δύσκολη

χρονική περίοδο για όλους τους κλάδους που δραστηριοποιούνται στο

επιχειρηματικό πεδίο. Όπως αναφέρει ο ΣΕΕΝ, οι εταιρείες εμπορίας καυσίμων

έχουν ενημερώσει ήδη τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, για διακοπή από τα ΕΛΠΕ της

διάθεσης του καυσίμου straight run

με περιεκτικότητα θείου 1,5%, με το χαμηλότερης ποιότητας cracked, που είναι πολύ ακριβότερο και

με περιεκτικότητα θείου 1%, το οποίο θα

έχει ως αποτέλεσμα, την αύξηση του λειτουργικού κόστους για τα πλοία.

ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου