ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Το δαμάσκηνο, το παραδοσιακό προϊόν της Σκοπέλου πάει… Αμερική

το-δαμάσκηνο-το-παραδοσιακό-προϊόν-τη-32217

Σημαντικό βήμα στην κατεύθυνση της εξαγωγής του δαμάσκηνου Σκοπέλου σε Ευρώπη και Αμερική πραγματοποιεί δραστήριος ντόπιος καλλιεργητής, με στόχο να καταστήσει ευρύτερα γνωστό στο εξωτερικό το παραδοσιακό προϊόν, που είναι σήμα κατατεθέν του νησιού, ενισχύοντας παράλληλα την τοπική οικονομία και απασχόληση.

Ο Θανάσης Γρυπιώτης, ο οποίος έχει δώσει αξιόλογα δείγματα καλλιεργητικής και εμπορικής γραφής, στρέφει το βλέμμα στην οδό των εξαγωγών, με δεδομένο το ενδιαφέρον που εκδηλώνεται από το εξωτερικό.

Μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ανέφερε ότι έχει στείλει ποσότητες του τοπικού προϊόντος δειγματοληπτικά σε πρώτη φάση, σε Αμερική, Αγγλία, Γερμανία και Κύπρο, ενώ τόνισε ότι οι ξένοι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί, γίνονται «πρεσβευτές» του σκοπελίτικου δαμάσκηνου διεθνώς.

Πολλοί επισκέπτες του νησιού, ολοκληρώνοντας τις διακοπές τους, προμηθεύονται δαμάσκηνα και άλλα τοπικά προϊόντα της Σκοπέλου, τα οποία εντάσσουν στην καθημερινή τους διατροφή, εντυπωσιασμένοι από την ποιότητα και τη γεύση.

Ο ίδιος επεσήμανε, εξάλλου, ότι «οι ξένοι τουρίστες αναζητούν τα παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα, και το ίδιο ισχύει και για τους ομογενείς που διατηρούν καταστήματα με τα ίδια είδη στο εξωτερικό» ενώ προσέθεσε ότι η φήμη του σκοπελίτικου δαμάσκηνου μεταφέρεται σταδιακά παντού και με τη βοήθεια του διαδικτύου.

Τα προϊόντα που παράγει είναι βιολογικά και όπως σημείωσε, παράλληλα, αυξάνει διαρκώς την παραγωγή, η οποία έφτασε φέτος τους δέκα τόνους, με την προοπτική να αυξηθεί ακόμη περισσότερο στο μέλλον.

Στόχος του είναι να ξεκινήσει το ταχύτερο δυνατό την εξαγωγή του τοπικού προϊόντος, «η γεύση του οποίου δεν συγκρίνεται με τίποτα στον κόσμο», όπως υπογραμμίζει, προκειμένου «να γίνει ευρύτερα γνωστή η Σκόπελος και το δαμάσκηνο Σκοπέλου, κατ’ επέκταση, και να υπάρχει ένα καλό εισόδημα για τα παιδιά της Σκοπέλου, που θέλουν να μείνουν στο νησί».

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου