Εναλλακτικές δράσεις τουρισμού στην Αλόννησο

Τελευταία ενημέρωση: 2018-04-02, 20:05:12
Εναλλακτικές δράσεις τουρισμού στην Αλόννησο

Παρούσα δήλωσε η Αλόννησος στο πρωτοποριακό «Food Euphoria Festival» που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Κυριακή 25 Μαρτίου με πρωτοβουλία του Γραφείου ΕΟΤ Κάτων Χωρών.

Στο άκρως επιτυχημένο 1ο Φεστιβάλ Ελληνικής Γαστρονομίας που φιλοξενήθηκε στον χώρο εκδηλώσεων «Q Factory» σε κεντρικό σημείο της πόλης, εκατοντάδες ήταν οι επισκέπτες που πήραν «γεύση από Ελλάδα», μέσα από τοπικά προϊόντα, παραδοσιακά εδέσματα, τουριστικούς προορισμούς και επιλεγμένες επιχειρήσεις.

 Συνεχίζοντας τις στοχευμένες δράσεις προβολής στη ολλανδική αγορά, ο Δήμος Αλοννήσου, σε συνεννόηση με την εταιρεία Marketing Remake, υποστήριξε την εκδήλωση, παρέχοντας φιλοξενία σε νικητές του διαγωνισμού που διενεργήθηκε κατά τη διάρκεια της γευστικής και ανοιξιάτικης γιορτής, και γοήτευσε το ταξιδιωτικό κοινό με φωτογραφικό υλικό από εξωτικές παραλίες με γαλαζοπράσινα νερά.

«Επιλέγουμε από μία δέσμη ενεργειών προβολής, προκειμένου να επικοινωνήσουμε με το επιθυμητό ταξιδιωτικό κοινό, μέσω διαφορετικών διαύλων. Με εφόδια νέα και καθιερωμένα προϊόντα του προορισμού, όπως οι δραστηριότητες και η γαστρονομία, προχωράμε δυναμικά με στόχο την προβολή της Αλοννήσου σε Ελλάδα και εξωτερικό, ώστε να συντηρήσουμε το μερίδιό μας και επιπλέον να διευρύνουμε τις αγορές-στόχους μας», δήλωσε ο δήμαρχος Αλοννήσου κ. Πέτρος Βαφίνης, που σε συνεργασία με τους επαγγελματίες του τόπου και την Επιτροπή Τουρισμού διερευνούν και προγραμματίζουν δράσεις για τους επόμενους μήνες.

Στο μεταξύ, σε πόλο έλξης εκατοντάδων επισκεπτών αναδείχθηκε το περίπτερο του Δήμου Αλοννήσου στην έκθεση «Panorama World Festival» που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο μήνα στη Στοκχόλμη, με τη στήριξη των κορυφαίων παραγόντων της ταξιδιωτικής βιομηχανίας της Σουηδίας.

 «Με σύμμαχο το ευνοϊκό κλίμα στη σουηδική αγορά, που κατατάσσει την Ελλάδα στην τρίτη θέση των αγαπημένων προορισμών για διακοπές παγκοσμίως, σύμφωνα με το σουηδικό βαρόμετρο τουριστικών τάσεων, φροντίσαμε από την πρώτη κιόλας χρονιά λειτουργίας της έκθεσης να στηρίξουμε το εγχείρημα και να δηλώνουμε παρόντες, ώστε να συσφίξουμε τους δεσμούς μας με τους Σουηδούς ταξιδιώτες που κάθε καλοκαίρι μάς προτιμούν. Στο πλαίσιο του οργανωμένου προγράμματος προβολής που υλοποιούμε με τη στήριξη των επαγγελματιών και εξειδικευμένων συμβούλων, δικαιωνόμαστε εκ του αποτελέσματος», σχολίασε ο δήμαρχος Αλοννήσου, μετά το πέρας της έκθεσης.

Με «αιχμή του δόρατος» το μοναδικό Θαλάσσιο Πάρκο, τα γαλαζοπράσινα νερά, την τοπική κουζίνα, τις παραδόσεις και τις ειδικές μορφές τουρισμού, και με πληθώρα αφιερωμάτων να εξυμνούν την Αλόννησο έπειτα από προγραμματισμένο δημοσιογραφικό ταξίδι του περασμένου έτους, οι Σουηδοί ενδιαφερόμενοι εντυπωσιάστηκαν από τα χαρίσματα του προικισμένου φιλόξενου τόπου και ανανέωσαν το ραντεβού τους για το καλοκαίρι.

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
4
+
5
=