Διεθνές άνοιγμα της Αλοννήσου

Τελευταία ενημέρωση: 2018-02-20, 16:18:04
Διεθνές άνοιγμα της Αλοννήσου

Δυναμική στρατηγική τουριστικής ανάπτυξης υιοθετεί φέτος ο Δήμος Αλοννήσου εστιάζοντας στην επίτευξη τεσσάρων παραμέτρων. Τη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου, της μέσης παραμονής ανά επισκέπτη, της αύξησης αφίξεων και της ενίσχυσης της επαναληψιμότητας των επισκεπτών.

Η επίτευξη των παραπάνω στόχων συνεπάγεται τον προγραμματισμό και τη δρομολόγηση δράσεων με γνώμονα τις παρακάτω τακτικές: Συντήρηση μεριδίου στις αγορές ενδιαφέροντος που ήδη το brand name «Αλόννησος» είναι οικείο και καθιερωμένο όπως Ελλάδα, Μ. Βρετανία, Ιταλία, Ολλανδία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία. Προσέγγιση, παράλληλα, νέων αγορών, που μπορούν να συμβάλλουν στην επίτευξη των παραπάνω στόχων, όπως Τσεχία, Ρουμανία, Σερβία, Πολωνία, Ισραήλ, Φιλανδία, Κύπρο και Ελβετία.

«Προσπαθούμε να υιοθετούμε δράσεις οι οποίες έχουν το ελάχιστο δυνατό κόστος, όπως οι δράσεις που πραγματοποιήσαμε την προηγούμενη χρονιά σε Ολλανδία και Βέλγιο. Με πολύ μικρό κόστος πραγματοποιήθηκαν πολύ εντυπωσιακές εκδηλώσεις - παρουσιάσεις της Αλοννήσου σε τουρ οπερέιτορς και bloggers. Προσπαθήσαμε να βρούμε κάτι αντίστοιχο και στην εγχώρια αγορά, και επίσης να συμμετέχουμε σε εκθέσεις και μέσω της Περιφέρειας Θεσσαλίας, ούτως ώστε να μειώνουμε το κόστος συμμετοχής» ανέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ η πρόεδρος της Επιτροπής τουριστικής προβολής του Δήμου Αλοννήσου, Κική Αναγνώστου.

Στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής του Δήμου Αλοννήσου για το 2018, καταγράφονται οι διεθνείς τουριστικές εκθέσεις: «Holiday world» της Πράγας, που θα πραγματοποιηθεί 15 – 18 Φεβρουαρίου, «Panorama» της Στοκχόλμης 17 – 18 Φεβρουαρίου, ITTFA του Βελιγραδίου 22 – 25 Φεβρουαρίου, ΤΤΡ του Βουκουρεστίου 22 – 25 Φεβρουαρίου, TAXIDI 2018 της Λευκωσίας 20 – 22 Απριλίου, Grecka Panorama της Βαρσοβίας τον Δεκέμβριο του 2018.

Παράλληλα συνεχίζεται η συνεργασία με εταιρεία συμβούλων τουριστικής προβολής, η διοργάνωση τουριστικών ταξιδιών ή ταξιδιών τουριστικών πρακτόρων αλλά και η πραγματοποίηση ειδικών εκδηλώσεων – παρουσιάσεων του νησιού σε τουριστικούς πράκτορες, τουρ οπερέιτορς, δημοσιογράφους, αλλά και επαγγελματίες.

Σημαντική ενότητα στο πεδίο της τουριστικής προβολής του νησιού είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η παραγωγή διαφημιστικού προωθητικού οπτικοακουστικού υλικού σε διάφορες γλώσσες, καθώς επίσης οι πρωτότυπες δράσεις, που διασφαλίζουν την επίτευξη του στόχου με το χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Με βάση τους στόχους και το παραπάνω σκεπτικό, και σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων τουρισμού του δήμου, θα αναζητούνται πρωτοποριακοί τρόποι προβολής χαμηλού κόστους, με πόλους τις ειδικές μορφές τουρισμού και τη γεωγραφική αγορά στόχευσης.

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
5
+
9
=