Διθύραμβοι για την Αλόννησο

Τελευταία ενημέρωση: 2018-02-05, 16:21:58
Διθύραμβοι για την Αλόννησο

Πλούσιος ήταν ο απολογισμός δράσεων προβολής του Δήμου Αλοννήσου, όπως παρουσιάστηκε από την εταιρεία Τουριστικού Consulting Remake, το Σάββατο 27 Ιανουαρίου στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου του δήμου. Το νησί που χαρακτηρίζεται «υποβρύχιος παράδεισος» από πολλούς, ανεβάζοντας τον πήχη στο πεδίο των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, συγκεντρώνει το ενδιαφέρον των απανταχού φίλων των αποδράσεων.

Την παρουσίαση συντόνισε ο δήμαρχος Αλοννήσου, Πέτρος Βαφίνης, ενώ συμμετείχαν ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Παναγιώτης Τσουκανάς, η πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού, Κική Αναγνώστου, δημοτικοί σύμβουλοι, εκπρόσωποι τοπικών φορέων και συλλόγων και πολλοί επαγγελματίες του νησιού.

«Εκατοντάδες δημοσιεύματα σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο, 20 τουλάχιστον άρθρα - αφιερώματα σε websites και MME, και έντονη παρουσία σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης του εξωτερικού σχετικά με την Αλόννησο, εκθεσιακές συμμετοχές, στοχευμένες παρουσιάσεις σε επιλεγμένο κοινό πρακτόρων και δημοσιογράφων, και η δημιουργία προϋποθέσεων για βραβεύσεις από έγκριτους φορείς, είναι δείγμα των αποτελεσμάτων από τις προσπάθειες που καταβάλλαμε για την ανάδειξη του προορισμού, του Θαλασσίου Πάρκου, των ειδικών μορφών τουρισμού, των εξωτικών παραλιών, του φυσικού κάλλους, της τοπικής κουζίνας, του πολιτισμού και των οικολογικών μας πρωτοβουλιών», σχολίασε ο δήμαρχος Αλοννήσου Πέτρος Βαφίνης.

Το πλάνο δράσεων προβολής για το νέο έτος που παρουσιάστηκε αμέσως μετά, έχει ως στόχο το άνοιγμα νέων και ταυτόχρονα τη συντήρηση καθιερωμένων αγορών ενδιαφέροντος σε Ελλάδα και εξωτερικό, μέσα από συμμετοχές σε διεθνείς εκθέσεις, παρουσιάσεις προορισμού, στοχευμένα ταξίδια εξοικείωσης, πρωτότυπα projects και «επένδυση» σε τεχνολογία αιχμής και social media.

Αξίζει να σημειωθεί πως μετά το τέλος της παρουσίασης, ακολούθησε εποικοδομητική ανταλλαγή ιδεών σχετικά με την προβολή και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος της Αλοννήσου, κατά την οποία ο δήμαρχος έκανε αποδεκτές προτάσεις των φορέων που θα ενταχθούν στον σχεδιασμό της νέας χρονιάς.

Στο μεταξύ, οκτώ λόγους να ανακαλύψει κανείς την Αλόννησο, «τον (υποβρύχιο) παράδεισο της Ελλάδας» εξιστορεί ο ταξιδιωτικός οργανισμός REIS & CO έπειτα από την επιτυχημένη παρουσίαση του Δήμου που οργανώθηκε στο Άμστερνταμ στα μέσα Νοεμβρίου σε συνεργασία με το Γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών και τη στήριξη της εταιρείας Τουριστικού Consulting REMAKE.

Στο αφιέρωμα https://www.reisenco.nl/lijst/8x-alonissos-onbekend-grieks-onderwaterparadijs-video/ που προβλήθηκε στο καθιερωμένο website https://www.reisenco.nl καθώς και σε πληθώρα εντύπων εκδόσεων σε 12 τουλάχιστον περιοχές της Ολλανδίας και 450.000 περίπου τεύχη, ο Ολλανδός αναγνώστης «ταξίδεψε» νοερά στον ονειρεμένο προορισμό των Σποράδων.

Στο ίδιο αφιέρωμα εκθειάζεται η φυσική προίκα του νησιού, που διαθέτει απαράμιλλο φυσικό κάλλος, ανέγγιχτες παραλίες, μονοπάτια, εντυπωσιακό βυθό, γραφικά χωριά, το μεγαλύτερο φυσικό θαλάσσιο πάρκο της Μεσογείου, οικολογική συνείδηση μέσα από πρωτοβουλίες όπως η μείωση χρήσης της πλαστικής σακούλας, ξεχωριστή τοπική κουζίνα και πρωτότυπες υπηρεσίες όπως η δυνατότητα υποβρυχίων γάμων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η προώθηση του εναλλακτικού τουρισμού βρίσκεται στο επίκεντρο των προσπαθειών που καταβάλλονται από τη δημοτική αρχή, προκειμένου η Αλόννησος να διευρύνει το πεδίο επισκεψιμότητας και πέραν της καλοκαιρινής σεζόν. Οι στοχευμένες δράσεις που πραγματοποιούνται, έχουν ως στόχο να προσελκύσουν το ενδιαφέρον μεγάλου αριθμού επισκεπτών οι οποίοι είναι λάτρεις του καταδυτικού τουρισμού, και εκτιμάται ότι το σύνολο των προσπαθειών που καταβάλλονται προς αυτή την κατεύθυνση, θα αποφέρουν πολύ θετικά αποτελέσματα.

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
7
+
8
=