ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Πεσμένες οι επιδόσεις των μαθητών

πεσμένες-οι-επιδόσεις-των-μαθητών-851206

Μπορεί φέτος να έπεσαν οι βάσεις σε όλα τα επιστημονικά πεδία, αλλά μαζί με τις βάσεις έπεσαν και οι επιδόσεις των μαθητών των σχολείων των νησιών των Βορείων Σποράδων.

Η κατάργηση της βάσης του «10» επέφερε ανεξέλεγκτη πτώση στις βάσεις ορισμένων τμημάτων ΤΕΙ, κυρίως αυτών που βρίσκονται στην περιφέρεια και πέρυσι είχαν κενές θέσεις. Ακόμη και με μέσον όρο βαθμολογίας 0,6 έχουν εισαχθεί υποψήφιοι σε τμήματα των ΤΕΙ. Στα ΑΕΙ παρατηρείται καθολική πτώση στα Πολυτεχνεία και τα Παιδαγωγικά και σε 28 σχολές υποψήφιοι εισάγονται με βαθμό κάτω από τη βάση.

Ωστόσο η πτώση των βάσεων δεν είναι αντιστρόφως ανάλογη και με τις επιδόσεις των μαθητών σε Σκιάθο, Σκόπελο και Αλόννησο.

Πιο συγκεκριμένα στο Λύκειο Σκιάθου έδωσαν Πανελλαδικές 44 παιδιά και από αυτά πέρασαν τα 25 σε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Το σχολείο σημείωσε ποσοστό επιτυχίας 56.82%, σημειώνοντας μείωση σε σχέση με τα περσινά αποτελέσματα κατά 20.60%.

Σε ό,τι αφορά το Λύκειο Σκοπέλου έδωσαν Πανελλαδικές Εξετάσεις 34 παιδιά και πέρασαν τα 24 με το ποσοστό επιτυχίας να αγγίζει το 70.59%. Η μείωση στη Σκόπελο στα ποσοστά επιτυχίας είναι μικρότερη από ό,τι στη Σκιάθο, καθώς αγγίζει το 6.83%. Σε ό,τι αφορά τη Γλώσσα Σκοπέλου έδωσαν Πανελλαδικές Εξετάσεις 12 παιδιά και πέρασαν τα οκτώ, σημειώνοντας ποσοστό επιτυχίας 66.67% επιτυχία, μειωμένο κατά 10.75% σε σχέση με πέρυσι.

Τέλος στην Αλόννησο έδωσαν εξετάσεις δέκα παιδιά συνολικά και πέρασαν τα έξι με το ποσοστό επιτυχίας να ανέρχεται στο 60%, σημειώνοντας μείωση από πέρυσι της τάξης του 17.42%.

Από τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων προκύπτει πως τα νησιά των Βορείων Σποράδων είναι πιο κάτω από το γενικό μέσο όρο των επιτυχιών των σχολείων, με το Λύκειο Σκοπέλου να κρατά τα πρωτεία.

Πάντως αξίζει να αναφερθεί και η περίπτωση του αριστούχου Γιώργου Μαντά από τις Λυκειακές Τάξεις της Γλώσσας Σκοπέλου που συγκέντρωσε βαθμολογία 19.221 μόρια και κατάφερε να εισαχθεί στη Φαρμακευτική Θεσσαλονίκης, μια από τις σχολές προτίμησής του.

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου