ΣΠΟΡΑΔΕΣ

Στοχευμένες δράσεις στο εξωτερικό

στοχευμένες-δράσεις-στο-εξωτερικό-549340

Προσπάθειες προσέγγισης σημαντικών διεθνών αγορών, με οδηγό τις πρωτότυπες και αποτελεσματικές δράσεις και τη στοχευμένη τουριστική προβολή, τίθενται στο επίκεντρο του σχεδιασμού του Δήμου Αλοννήσου. Σύμφωνα με τη φιλοσοφία του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής για το 2017, το οποίο επικυρώθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο Αλοννήσου, οι δράσεις που θα αναπτυχθούν εναρμονίζονται με τις ευρύτερες εξελίξεις στο διεθνή χώρο.

Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, η στρατηγική προβολής που θα υλοποιήσει φέτος ο Δήμος Αλοννήσου, εστιάζεται στην επίτευξη τεσσάρων παραμέτρων: Επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, διεύρυνση της μέσης παραμονής ανά επισκέπτη, αύξηση αφίξεων και ενίσχυση των επαναλαμβανόμενων επισκεπτών.

Η επίτευξη των παραπάνω στόχων συνεπάγεται τον προγραμματισμό και τη δρομολόγηση δράσεων με γνώμονα τις παρακάτω τακτικές: Συντήρηση μεριδίου στις αγορές ενδιαφέροντος, όπου ήδη το brand name «Αλόννησος» είναι οικείο και καθιερωμένο όπως Ελλάδα, Μ. Βρετανία, Ιταλία, Ολλανδία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία. Διείσδυση σε νέες αγορές που σημειώνουν ικανοποιητικές επιδόσεις και δύναται να συμβάλλουν στην επίτευξη των παραμέτρων που προαναφέρθηκαν, δηλαδή αφίξεις – επιμήκυνση τουριστικής περιόδου, διεύρυνση παραμονής, επαναληψιμότητα. Οι αγορές της Αυστρίας, Ρουμανίας, Πολωνίας και γενικότερα της Ανατολικής Ευρώπης αποτελούν αντιπροσωπευτικό παράδειγμα.

Η δέσμη των ενεργειών προβολής περιλαμβάνει τη συμμετοχή σε εκθέσεις στο εξωτερικό, τη συνεργασία με εταιρία συμβούλων τουριστικής προβολής, τη διοργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών, καθώς επίσης την πραγματοποίηση ειδικών εκδηλώσεων και παρουσιάσεων.

Συγκεκριμένα, προτείνεται η συμμετοχή σε καθιερωμένες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού. «Αν και η έκθεση δεν αποτελεί από μόνη της εγγύηση για ολοκληρωμένη προβολή, η εκθεσιακή παρουσία θεωρείται αναγνωρισμένο σημείο αναφοράς για στοχευμένες συναντήσεις με το ταξιδιωτικό κοινό, πράκτορες ή δημοσιογράφους» όπως επισημαίνεται στο σκεπτικό του προγράμματος τουριστικής προβολής για το 2017.

Το πλάνο της συμμετοχής του Δήμου Αλοννήσου σε διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού, περιλαμβάνει: Την έκθεση Μediterranean panorama της Στοκχόλμης που θα πραγματοποιηθεί στο διάστημα 18-19 Μαρτίου, το Grecka panorama της Βαρσοβίας, το Δεκέμβριο του 2017, την έκθεση TTR Ι στο Βουκουρέστι, 16-19 Φεβρουαρίου, την έκθεση Τournatur Duesseldorf της Γερμανίας, που θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 1ης και 3ης Σεπτεμβρίου.

Με βάση τους στόχους και το σκεπτικό που αναλύθηκε παραπάνω, και σε συνεργασία με την εταιρία συμβούλων τουρισμού του Δήμου, θα αναζητούνται πρωτοποριακοί τρόποι προβολής χαμηλού κόστους με πόλους τις ειδικές μορφές τουρισμού και τη γεωγραφική αγορά στόχευσης, όπου περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων η οργάνωση πρωτότυπου event σε εμπορικό κέντρο ή πολυχώρο για την προβολή του προορισμού και παράλληλες δράσεις ή δρώμενα για την ενίσχυση του project.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου