ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Οι Βολιώτες βλέπουν σινεμά

οι-βολιώτες-βλέπουν-σινεμά-18406

Δημοφιλές μέσο διασκέδασης παραμένει για αρκετούς Βολιώτες ο κινηματογράφος. Παρά το γεγονός ότι σημειώνεται πτώση της τάξης του 15% στην συνολική κίνηση, τηρουμένων των αναλογιών, εκτιμάται ότι παρά την κρίση, η έβδομη τέχνη προσελκύει σταθερά το ενδιαφέρον του φιλοθεάμονος κοινού. Η προτίμηση του κόσμου στρέφεται «στον ελληνικό κινηματογράφο, τις περιπέτειες και τις κωμωδίες, ενώ οι ηλικίες των θεατών ποικίλουν από 8 ετών μέχρι 60 ετών» υπογραμμίζει ο Χρήστος Τσιμπίδας, cinema manager στα Village του Βόλου. Η ταινία του Χριστόφορου Παπακαλιάτη με τίτλο «Αν» που συγκέντρωσε 15.000 θεατές στην διάρκεια της προβολής της, δείχνει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των σινεφίλ γοητεύτηκε από την δύναμη του σεναρίου και τον τρόπο με τον οποίο αποδίδονται σύγχρονα προβλήματα της εποχής μας. Ακολουθούν οι ταινίες «Hobbit» και «Skyfall» οι οποίες εκτιμάται ότι συγκέντρωσαν 12.000 θεατές από την περιοχή μας, στην διάρκεια των προβολών.

Ο περιορισμός των οικονομικών δυνατοτήτων της συντριπτικής πλειοψηφίας έχει καταστήσει ιδιαιτέρως επιλεκτικούς τους φίλους του σινεμά, οι οποίοι λαμβάνουν παράλληλα υπόψη τις προσφορές που υιοθετούνται. Παλιότερα πολλές οικογένειες επέλεγαν ως μέσο ψυχαγωγίας τον κινηματογράφο, ενώ σήμερα «είναι εξαιρετικά δύσκολο για ολόκληρες οικογένειες να έρθουν. Φαίνεται ότι θέλουν να παρακολουθήσουν κάποια ταινία οικογενειακώς, αλλά η γενικότερη κατάσταση που επικρατεί, τους έχει κάνει αρκετά πιο διστακτικούς» επισημαίνει ο κ. Τσιμπίδας.

Στο μεταξύ βέβαια, οι κινηματογραφικές εταιρίες υιοθετούν ειδικές τιμές για τους σινεφίλ, προκειμένου να καταστεί ακόμη πιο προσιτό μέσο διασκέδασης ο κινηματογράφος. Ενδεικτικά ο cinema manager των Village αναφέρει ότι «από πέρυσι υιοθετήσαμε την μείωση στις τιμές των εισιτηρίων. Η τιμή του εισιτηρίου ήταν 8,5 ευρώ το Σαββατοκύριακο και πλέον διαμορφώθηκε στα 7 ευρώ όλη την εβδομάδα». Παράλληλα όμως, θα ξεκινήσει από το ερχόμενο σαββατοκύριακο η προβολή ταινιών δεύτερης και τρίτης εβδομάδας, με τιμή εισιτηρίου 5 ευρώ για το παιδί αλλά και αντίστοιχη τιμή για τον γονέα που το συνοδεύει. Ενδεχομένως βέβαια, θα υπάρξουν κι άλλες αντίστοιχες πρωτοβουλίες στο μέλλον.

Η περίοδος της κρίσης στρέφει, σε γενικές γραμμές, τον κόσμο στον κινηματογράφο κι όπως τονίζει ο κ. Τσιμπίδας «ο κόσμος νιώθει την ανάγκη να πάει σινεμά. Ο κινηματογράφος παραμένει η πιο φθηνή μορφή διασκέδασης και εκτιμώ ότι έχει πληγεί λιγότερο από την οικονομική κρίση, σε σχέση με άλλες. Ο κόσμος έχει ανάγκη να δει κάτι ανάλαφρο και ποιοτικό και λόγω της οικονομικής δυσκολίας που αντιμετωπίζει, καταλήγει ο ίδιος, επιλέγει να δει την ταινία, με την οποία πιστεύει ότι θα διασκεδάσει περισσότερο».

ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου