ΚΑΡΔΙΤΣΑ

Απόσυρση του νομοσχεδίου για την Τ.Α. ζητούν οι δήμοι της Θεσσαλίας

απόσυρση-του-νομοσχεδίου-για-την-τ-α-ζη-24883

Απόσυρση του νομοσχεδίου για την διοικητική μεταρρύθμιση της τοπικής αυτοδιοίκησης ζητούν οι Δήμαρχοι της Μαγνησίας. Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΔ Θεσσαλίας συνεδρίασε με διευρυμένη σύνθεση στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Λαρισαίων και συζήτησε το θέμα που αφορά στο υπό διαβούλευση Νομοσχέδιο για την Διοικητική Μεταρρύθμιση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Ο Πρόεδρος της ΠΕΔ Θεσσαλίας και Δήμαρχος Μουζακίου κ. Γεώργιος Κωτσός, εισηγούμενος το θέμα, αναφέρθηκε στην συνεδρίαση της ΚΕΔΕ και στο ψήφισμα που εξέδωσε. Τόνισε ότι το συγκεκριμένο Νομοσχέδιο, δεν απαντάει στις σημερινές ανάγκες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και δίνει την εντύπωση ότι είναι πολύ πρόχειρα φτιαγμένο, χωρίς να υπάρχει επαρκής χρόνος για να τοποθετηθούν οι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης

Από τις τοποθετήσεις των παρευρισκομένων Δημάρχων, προέκυψε ότι ο χρόνος που υπάρχει στη διάθεση της Τ.Α. να τοποθετηθεί επί του Νομοσχεδίου είναι ελάχιστος και ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος τόσης βιασύνης, με δεδομένο ότι Αυτοδιοικητικές εκλογές θα γίνουν τον Οκτώβριο του 2019, δηλαδή, 17 μήνες μετά.

Με δεδομένες τις τοποθετήσεις των παρευρισκομένων αιρετών, ο Πρόεδρος της ΠΕΔ Θεσσαλίας κ. Κωτσός, πρότεινε να παραταθεί η διαδικασία: «Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο από την Κοινοβουλευτική διαδικασία και να δoθεί παράταση δύο μηνών, ώστε να υπάρξει χρόνος για καλύτερη διαβούλευση, πιο εμπεριστατωμένο διάλογο, να συνεδριάσουν τα Δημοτικά Συμβούλια, με αποτέλεσμα να προκύψει ένα νομοσχέδιο περισσότερο αποδεκτό, που θα δίνει λύσεις στα καθημερινά προβλήματα των Τοπικών Κοινωνιών».

Επί της πρότασης του Προέδρου της ΠΕΔ Θεσσαλίας συμφώνησαν όλοι οι παρόντες, με εξαίρεση τον Δήμαρχο Λαρισαίων κ. Απόστολο Καλογιάννη, ο οποίος συμφώνησε να υπάρξει περισσότερος χρόνος διαβούλευσης, διαφώνησε όμως με τον όρο «να αποσυρθεί» διότι όπως είπε, δεν πρόκειται για απόσυρση του Νομοσχεδίου, αλλά για «πάγωμα» των διαδικασιών για δύο μήνες.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου