Στο έλεος της ηχορύπανσης

στο-έλεος-της-ηχορύπανσης-490334

Παρουσιάστηκαν χτες τα αποτελέσματα της έρευνας που παρήγγειλαν η Νομαρχία Μαγνησίας και οι δήμοι Βόλου και Νέας Ιωνίας, διεξήγαγε η Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και αφορούσε στη λειτουργία του Περιφερειακού και στην εξ αυτής παραγόμενη ηχορύπανση. Χτες; Προεκλογικά; Ναι, χτες!

Αυτό που υπονοούν όλα ετούτα είναι ότι το πρόβλημα της ηχορύπανσης αντιμετωπίζεται σοβαρά στο Βόλο και τη Νέα Ιωνία. Μπορεί ο Βολιώτης να… κοιμάται ήσυχος ακόμα κι αν διαμένει στην Ιάσονος ή την Ιωλκού, την Πολυμέρη, τη Γαλλίας, τη Δημητριάδος, τη 2ας Νοεμβρίου, την Παγασών, την Αναλήψεως, την Κ. Καρτάλη, την Κασσαβέτη… Το πόσο σοβαρά αντιμετωπίζεται το πρόβλημα της ηχορύπανσης στο Πολεοδομικό Συγκρότημα το ξέρουμε όλοι από την καλή και… από την ανάποδη. Για τους ξένους αρκεί να πούμε ότι ένα μηχανάκι με χαλασμένη εξάτμιση που ξεκινάει τέσσερις η ώρα τα χαράματα από τον Άναυρο, φτάνει στη Νέα Ιωνία χωρίς να ενοχληθεί από κανέναν, έχοντας στο μεταξύ σηκώσει τη μισή πόλη στο πόδι!

Και ποιος να σταματήσει τον μηχανόβιο και τον καθένα που ηχορυπαίνει; Οι ανεφάρμοστοι νόμοι; Η Τροχαία που ασθμαίνουσα προσπαθεί κάτι να καταφέρει, αλλά αποτυγχάνει λόγω λειψανδρίας; Ο σεβασμός προς τον συμπολίτη, που σε κανέναν δεν μαθαίνει το παρηκμασμένο ελληνικό σχολείο; Ο… Δήμαρχος;

Μα αν ο Δήμαρχος του Βόλου ή της Νέας Ιωνίας ενδιαφερόταν για την ψυχική υγεία των κατοίκων της πόλης του δεν θα είχε παραγγείλει έρευνα μόνο για τον Περιφερειακό αλλά για ολόκληρη την πόλη, η οποία με τρόπο αποδεδειγμένα αναγνωρίσιμο τραβάει τα πάνδεινα από την ηχορύπανση. Έρευνα πρόσφατη, γιατί οι κυκλοφοριακές συνθήκες δεν είναι ίδιες με πέρσι. Όμως μια τέτοια έρευνα την κάνεις για να την αξιοποιήσεις. Να λάβεις μέτρα ανάλογα με τα πορίσματά της. Κι αυτά τα μέτρα έχουν μεγάλο οικονομικό κόστος, θίγουν συμφέροντα, ενίοτε καταστρέφουν και πολιτικές καριέρες! Οπότε; Κάνουμε για τα μάτια του κόσμου μια έρευνα για τον Περιφερειακό και στην ουσία αφήνουμε την πόλη στο έλεος της ηχορύπανσης. Και όποιος αντέξει!

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου