Επιστημονικό σφάλμα

επιστημονικό-σφάλμα-851206

Οι επιστήμονες οι οποίοι θεωρούν τα Βραδύπορα ως τους πιο ανθεκτικούς ζωντανούς οργανισμούς μάλλον κάνουν ένα τεράστιο λάθος. Και τούτο γιατί δεν σκέφτηκαν να περάσουν πρώτα μια βόλτα από το Βόλο.

Προς Θεού, δεν μπαίνει θέμα υποσκέλισης της επιστημονικής αυθεντίας κάποιων, αλλά αν πρόσεχαν καλύτερα θα καταλάβαιναν ότι μπορεί τα Βραδύπορα να επιβιώνουν σε θερμοκρασίες μέχρι -272ο C, οι Βολιώτες όμως επιζούν όχι μόνο μετά τη δυσθεώρητη τιμή του πετρελαίου θέρμανσης αλλά και σε συνάρτηση της τελευταίας με τα όσα μας έχει περικόψει η τρόικα!!!

Τα Βραδύπορα αντέχουν πίεση 6.000 ατμοσφαιρών, η πίεση όμως που νιώθει στους πνεύμονές του ο Βολιώτης από την ρύπανση της μιας και μόνης μολυσμένης ατμόσφαιρας του Βόλου είναι τρεις φορές μεγαλύτερη! Και όμως, εξακολουθεί να παραμένει ζωντανός!

Εσπευσμένα κάλεσε ο πρόεδρος της ΕΑΒ Βόλου Νικήτας Πρίντζος τον πρόεδρο της ΠΑΣΕΓΕΣ Τζανέτο Καραμίχα να δει με τα ίδια του τα μάτια το μέγεθος της καταστροφής του βαμβακιού από το πράσινο σκουλήκι, η οποία στην περιοχή μας φτάνει στο 90%! Ο κ. Καραμίχας ήλθε, είδε και… απήλθε! Κι εντάξει, τα Βραδύπορα ζουν και στο κενό, αλλά οι επιστήμονες αν έβλεπαν το κενό που υπάρχει στο στομάχι του βαμβακοπαραγωγού της Μαγνησίας και συνειδητοποιούσαν πως παρ’ όλα αυτά επιζεί, μάλλον θα άλλαζαν γνώμη ως προς το ποιος είναι ο πλέον ανθεκτικός οργανισμός στον πλανήτη.

Και μπορεί τα Βραδύπορα να τσουρουφλίζονται στους +154ο C χωρίς να παθαίνουν τίποτα, οι Βολιώτες καταναλωτές της ΔΕΥΑΜΒ όμως που πληρώνουν με χρυσάφι το νερό, οι ασθενείς στο Αχιλλοπούλειο που βλέπουν αλλόφρονες τους γιατρούς να τρέχουν από κλινική σε κλινική μπας και βρουν λίγο αντισηπτικό, οι φοιτητές και οι καθηγητές του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας που χτες έκαναν πορεία γιατί δεν μπορούν να συνεχίσουν τα μαθήματα λόγω ελλείψεως εκπαιδευτικών, οι ψηφοφόροι που υφίστανται καθημερινώς την ουρανομήκη ανοησία των υποψηφίων δεν τσουρουφλίζονται χειρότερα απ’ τα Βραδύπορα; Και όμως, ακόμα επιζούν! Τι μας λένε λοιπόν οι επιστήμονες;

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου