Βολές κατά του Δήμου Βόλου

Τελευταία ενημέρωση: 2018-09-21, 12:42:25
Βολές κατά του Δήμου Βόλου

Από την επιτροπή πολιτών Κραυσίνδωνα με αφορμή την Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο και τις επιχειρούμενες παρεμβάσεις στην Καραμπατζάκη

 

Βολές κατά της δημοτικής αρχής για τις επιχειρούμενες παρεμβάσεις στην Καραμπατζάκη εξαπολύει η Επιτροπή Δημοτών Κραυσίνδωνα με αφορμή τον εορτασμό της Ημέρας Χωρίς Αυτοκίνητο. Παραθέτοντας φωτογραφίες από τα επεισόδια που είχαν στιγματίσει την έναρξη των εργασιών στους παρόχθιους του χειμάρρου, τα οποία οι κάτοικοι καταγγέλλουν ως καταστροφή, αναφέρουν τα εξής:

Η 22α Σεπτεμβρίου καθιερώθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση σαν Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο και έχει σκοπό να προάγει έναν ευρύ κοινωνικό διάλογο για μια άλλη αντίληψη σχετικά με το βιώσιμο αστικό περιβάλλον, ειδικά μέσα από μια νέα θεώρηση όπου τα μαζικά μέσα μεταφοράς, το ποδήλατο και η πεζομετακίνηση κερδίζουν έδαφος έναντι του αυτοκινήτου και στις πόλεις ο πολίτης επανακτά το ζωτικό του χώρο.

Αυτά πριν από 20 και πλέον χρόνια, με την Ευρώπη και αρκετές Ελληνικές πόλεις να έχουν ολοκληρώσει παρεμβάσεις παραδίδοντας ζωτικό χώρο στους πολίτες τους ή να βρίσκονται σε φάση υλοποίησης έργων που βασίζονται στη λεγόμενη Αστική Βιώσιμη Κινητικότητα, δηλαδή πώς μετακινούμαστε μέσα στις πόλεις, όρος με ουσιαστικό περιεχόμενο εφαρμογής και απόδοσης (σχεδιασμός-εφαρμογή-χρήση)στους ανθρώπους κάθε δυνατότητας και κινητικής δυσκολίαςμακριά από ευχολόγια και φανφάρες άσχετων.

Τι γίνεται όμως στην πόλη μας; Όλοι μας τα ζούμε και τα «θαυμάζουμε»:

-Ο Βόλος από πόλη πεζού και ποδηλάτου έχει καταντήσει να ασφυκτιά από τα αυτοκίνητα, τον ανεπαρκή σχεδιασμό (;), την έλλειψη πολιτικής βούλησης και οράματος.

-Οι ποδηλατόδρομοι είναι αποσπασματικοί και ουσιαστικάανύπαρκτοι.

-Πεζοδρόμια απροσπέλαστα και στην συντριπτική τους πλειονότητα απαγορευτικά για άτομα με κινητικές δυσκολίες και όχι μόνο, γεμάτα εμπόδια, ανεπαρκούς πλάτους και σε πολλές περιπτώσεις ανύπαρκτα.

-Με τη βασική φιλοσοφία της Δημοτικής Αρχής ουσιαστικά να κινείται στην διευκόλυνση των αυτοκινήτων σε βαθμό που αντί να αυξάνει ζωτικούς χώρους για τους δημότες καταστρέφει και αυτούς που ήδη υπάρχουν, περίπτωση «κυκλοφοριακής κυψέλης» της οδού Καραμπατζάκη στη Νέα Ιωνία που βρίσκεται εμμονικά στο στόχαστρό της.

-Τα αστικά λεωφορεία δεν κατάφεραν να αποσπάσουν σημαντική μερίδα αστικής μετακίνησης, παρόλη την προσπάθειά τους.

-Δηλητηριαζόμαστε καθημερινά από το μόλυβδο των «παλιών» και τους αρωματικούς υδρογονάνθρακες των «νέων» αυτοκινήτων.

Πολλοί από εμάς, δημότες αυτής της πόλης, χρόνια προσπαθούμε για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης που δεν περιορίζεται στη Ζάχου ή την Καραμπατζάκη αλλά στο δικαίωμα όλων των πολιτών να ζουν αξιοπρεπώς με προσβασιμότητα, ασφάλεια στη μετακίνησή τους και διαφύλαξη όσων η φύση χάρισε και έχουν απομείνει σ΄ αυτή την πόλη, όπως είναι οι χείμαρροι Άναυρος, Κραυσίνδωνας και Ξηριάς.

Και μιας και το καλεί η Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο παραθέτουμε φωτογραφικό απολογισμό μέσα από ένα σύντομο φωτογραφικό υλικό, ως υπενθύμιση για το πώς βλέπει η Δημοτική Αρχή Βόλου τη Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα και την Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο το βιωσιμο-κινητικό έτος 2018. Περίπτωση Καραμπατζάκη!».

Σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια γι'αυτό το άρθρο
Αποστολή σχολίου
9
+
9
=