ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ

Στον αέρα η Ειδική Αγωγή στη Μαγνησία

στον-αέρα-η-ειδική-αγωγή-στη-μαγνησία-272735

Σαράντα μέρες μετά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και η ειδική αγωγή της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχει αφεθεί στην τύχη της στο Νομό Μαγνησίας. Οι σημαντικές ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό και το γεγονός ότι η στελέχωση των εκπαιδευτικών δομών γίνεται μόνο με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και όχι με μόνιμο προσωπικό δημιουργούν μια άνευ προηγουμένου καθυστέρηση στην έναρξη των μαθημάτων στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. του Βόλου και του Αλμυρού. Τις δύσκολες συνθήκες που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι μαθητές της Ειδικής Αγωγής της Δ.Ε. στη Μαγνησία και οι οικογένειές τους περιγράφει με ερώτηση προς τον υπουργό Παιδείας, Ερευνας και Θρησκευμάτων ο Βουλευτής Μαγνησίας Ν.Δ. Χρήστος Μπουκώρος.

Η ερώτηση του Βουλευτή έχει ως εξής: «Δεκάδες οικογένειας στο Νομό Μαγνησίας δεν μπορούν να στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο επειδή είτε δεν υπάρχει προσωπικό, είτε αυτό είναι ελλιπές και δεν παρέχει καμία ασφάλεια σε μαθητές που χρήζουν ειδικής μεταχείρισης. Συγκεκριμένα στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Βόλου υπάρχει μόνο μία ψυχολόγος, με τους υπολοίπους εκπαιδευτικούς να «αγνοούνται», εφόσον εκκρεμούν ακόμη οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών από πλευράς Υπουργείου. Στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Αλμυρού υπάρχουν πέντε εκπαιδευτικοί εκ των οποίων μόνο οι δύο είναι μόνιμοι, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να συσταθεί το πλήρες ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων.

Είναι αδιανόητο να κατηγοριοποιούνται κατά αυτόν τον τρόπο οι μαθητές και οι σχολικές μονάδες. Δεν μπορούμε να διαχωρίζουμε ούτε τα παιδιά, ούτε τα σχολεία σε μαθητές και εκπαιδευτήρια δεύτερης κατηγορίας. Ολοι είναι ίσοι και συνταγματικά κατοχυρωμένοι ώστε να μετέχουν ελεύθερα στην εκπαίδευση. Ας μην ξεχνάμε και ας μην περιθωριοποιούμε τα παιδιά με ειδικές δυνατότητες και τις οικογένειες τους που δίνουν τον δικό τους καθημερινό αγώνα επιβίωσης.

Κατόπιν τούτων ερωτάται ο κ. υπουργός:

1) Πότε θα τοποθετηθούν οι απαραίτητοι εκπαιδευτικοί στα σχολεία Ειδικής Αγωγής του Νομού Μαγνησίας, ώστε να ανοίξουν άμεσα και να αρχίσουν να λειτουργούν κανονικά.
2) Εάν προτίθεται να τοποθετήσει μόνιμο προσωπικό στα σχολεία Ειδικής Αγωγής ώστε να διαφυλαχθεί η εύρυθμη λειτουργίας τους και να μην διαταράσσεται από την ατέρμονη αναμονή τοποθέτησης αναπληρωτών», καταλήγει η ερώτηση του Βουλευτή Μαγνησίας.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου