ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ

Η ιλουστρασιόν πραγματικότητα του κ. Αγοραστού

η-ιλουστρασιόν-πραγματικότητα-του-κ-α-354759

Η ιλουστρασιόν πραγματικότητα του κ. Αγοραστού

Με την προσφιλή και γνωστή του τακτική, του επικοινωνιακού μπαράζ αναγγελιών «έργων και παρεμβάσεων», φωτογραφιών από εγκαίνια και δηλώσεων για «έργα που αλλάζουν τη Θεσσαλία», συνεχίζει ο απερχόμενος περιφερειάρχης κ. Κ. Αγοραστός την προεκλογική του εκστρατεία. Ζητώντας την ψήφο των θεσσαλών πολιτών ως δήθεν υπερκομματικός, ανεξάρτητος, δραστήριος και φιλολαϊκός. Κρύβοντας αυτό που στην πραγματικότητα είναι: εκφραστής της ίδιας κυβερνητικής μνημονιακής πολιτικής που αγνοεί τα προβλήματα της κοινωνίας και μοιράζει τα διαθέσιμα κονδύλια όχι για την ανακούφιση των λαϊκών στρωμάτων, την ενίσχυση της πρόνοιας, της υγείας και τη βελτίωση της καθημερινότητας, αλλά για την ενίσχυση της κερδοφορίας επιχειρηματικών και εργολαβικών ομίλων.

Ο κ. Αγοραστός συνηθίζει να μας παρουσιάζει απολογισμούς στους οποίους οι αριθμοί ευημερούν. Σύμφωνος με το κυβερνητικό δόγμα του «πρωτογενούς πλεονάσματος» και της «ανάκαμψης». Μόνο που η σκληρή πραγματικότητα επιμένει να μην συμφωνεί μαζί του. Κατά τον κ. Αγοραστό, πρέπει να είμαστε ευτυχείς ως θεσσαλοί πολίτες που έχουμε έναν περιφερειάρχη ο οποίος αξιοποίησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα κοινοτικά χρήματα προς όφελος του λαού της Θεσσαλίας!

Η αλήθεια είναι ότι πίσω από τους αριθμούς του κρύβεται η πραγματικότητα της φτώχειας, του κοινωνικού αποκλεισμού, της αποανάπτυξης της Θεσσαλίας. Πίσω από τα έργα που απαριθμεί, βρίσκεται η ανυπαρξία συνολικού σχεδίου ανάπτυξης και η ενίσχυση συγκεκριμένων συμφερόντων. Πίσω από τα χαμόγελά του σε κάθε ευκαιρία φωτογραφικού ενσταντανέ, κρύβονται τα θύματα του μισού και ανέσωστου περιφερειακού του Βόλου (μόλις πρόσφατα είχαμε ακόμη ένα θύμα), οι χαμένες ευκαιρίες ανάπτυξης του λιμανιού, οι υποβαθμισμένες υπηρεσίες υγείας και πρόνοιας, η ανυπαρξία παρεμβάσεων κοινωνικού χαρακτήρα.

Αναφέρει ο κ. Αγοραστός ότι το σύνολο των έργων και δράσεων που ενέταξε, υλοποιεί, συνεχίζει και ολοκληρώνει η αιρετή Περιφέρεια Θεσσαλίας από όλα τα χρηματοδοτικά Προγράμματα είναι 1.069 τον αριθμό, συνολικού προυπολογισμού 1.357.891.196 ευρώ.

Αν δούμε όμως πιο αναλυτικά αυτά τα έργα, θα δούμε και την φιλοσοφία του απερχόμενου Περιφερειάρχη.

Από το σύνολο των 1.357.891.196 ευρώ, για τα συγκοινωνιακά έργα, δηλαδή για μπετά και εργολάβους, δαπανήθηκε το ποσό των 579.248.212 ευρώ δηλαδή ποσοστό 43% , ενώ για έργα υγείας – πρόνοιας το ποσό των 48.718.610 ευρώ, δηλαδή ποσοστό μόλις 3,6%! Είναι η αποτύπωση της κοινωνικής ευαισθησίας του απερχόμενου περιφερειάρχη και της μνημονιακής πολιτικής φιλοσοφίας που επαξίως εκπροσωπεί.

Είναι φανερό ότι ο κ. Αγοραστός δεν κατάλαβε σε ποιά περίοδο βρίσκεται η χώρα, η Περιφέρεια Θεσσαλίας και οι χειμαζόμενοι πολίτες. Απλώς υλοποιεί κεντρικές πολιτικές ενταγμένες στην κυβερνητική λογική, οι οποίες επιτάσσουν πάση θυσία εξασφάλιση κερδών για τις μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες με οποιοδήποτε κόστος για την κοινωνία.

Εδώ είναι και η βασική μας διαφορά με τον κ. Αγοραστό. Εμείς βάζουμε πάνω από όλα την περίοδο αυτή τον άνθρωπο και τις ανάγκες του και όχι τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων.

Ο σχεδιασμός του νέου ΕΣΠΑ από τη νέα Περιφερειακή διοίκηση του «Δρόμου Ανατροπής», υπό την Ηρώ Διώτη, θα γίνει σε άλλη βάση, με επίκεντρο τις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων και στόχο την καταπολέμηση των φτώχειας.

Σε συνεργασία με τους δήμους και τους τοπικούς φορείς θα συντάξουμε ένα κοινωνικό πρόγραμμα και θα ενισχύσουμε δράσεις κοινωνικού χαρακτήρα.

Διότι, αν για τον κ. Αγοραστό οι άνεργοι, οι φτωχοί πολίτες, οι νέοι χωρίς ελπίδα για το μέλλον τους, οι απολυμένοι, οι άστεγοι και οι ανασφάλιστοι είναι απλώς μία αριθμητική παράμετρος, καθώς δεν προσφέρονται ούτε για ιλουστρασιόν φωτογραφίες σε πανηγυρικές προεκλογικές φιέστες, για μας είναι η προτεραιότητα για μία νέα περιφερειακή πολιτική με επίκεντρο τις κοινωνικές ανάγκες, την αλληλεγγύη στον συνάνθρωπο, την εξασφάλιση συνθηκών για μία αξιοπρεπή διαβίωση.

Μάκης Γ. Μπαλλής,

Υποψήφιος περιφ. σύμβουλος με το «Δρόμο Ανατροπής» – Ηρώ Διώτη

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου