ΕΛΛΑΔΑ

Επιχειρησιακά λάθη καταγγέλλουν οι αστυνομικοί

επιχειρησιακά-λάθη-καταγγέλλουν-οι-α-452545

Επιχειρησιακά λάθη στην καταδίωξη των τριών κακοποιών η οποία είχε ως αποτέλεσμα το μακελειό στον Κηφισό καταγγέλλουν οι αστυνομικοί υπάλληλοι Αττικής, που την Τετάρτη προχώρησαν σε ημίωρη αποχή από τα καθήκοντά τους, ενώ πραγματοποίησαν και συγκέντρωση έξω από τη ΓΑΔΑ.

«Μιλάμε για τεράστια απόσταση από το Μενίδι στου Ρέντη, κατά την οποία δεν υπήρξε καμία ενίσχυση των τεσσάρων αστυνομικών από άλλες δυνάμεις, τα περιπολικά ήταν ακινητοποιημένα» κατήγγειλε ο πρόεδρος Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων Αττικής Σπήλιος Κρικέτος.

Επίσης, ο αντιπρόεδρος Αστυνομικών Υπαλλήλων Αττικής Νίκος Καραδήμας κατήγγειλε, ότι την ώρα της δολοφονίας των δύο αστυνομικών 14 περιπολικά, αντί να είναι στο καθήκον της προστασίας του πολίτη και άρα διαθέσιμα και για το περιστατικό, ήταν επιφορτισμένα με το να φυλάσσουν οικίες παραγόντων ΠΑΕ και ποδοσφαιριστές αυτών.

Τη δική της απάντηση στις καταγγελίες αστυνομικών περί επιχειρησιακών λαθών για το μακελειό στον Κηφισό, που στοίχισε τη ζωή δύο ανδρών της ομάδας ΔΙΑΣ, δίνει με ανακοίνωσή της η ΓΑΔΑ.

Σύμφωνα με την Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής, αμέσως μετά την ενημέρωση του Κέντρου Επιχειρήσεων της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης για ληστεία στην περιοχή του Μενιδίου, κινητοποιήθηκαν άμεσα αστυνομικές δυνάμεις, από ομάδες ΔΙΑΣ, περιπολικά Άμεσης Δράσης και Αστυνομικών Τμημάτων, περιπολικά Ασφαλείας και Τροχαίας.

«Οι δυνάμεις κινούνταν και αναπτύσσονταν σύμφωνα με το στίγμα του καταδιωκόμενου οχήματος, το οποίο δίνονταν από εποχούμενους σε μοτοσυκλέτες αστυνομικούς, που ακολουθούνταν από υπηρεσιακά αυτοκίνητα. Επισημαίνεται η ιδιαιτερότητα της χρονικής στιγμής, ο κυκλοφοριακός φόρτος, το γεωγραφικό περιβάλλον εξέλιξης της επιχείρησης, αναφορικά με τις δυνατότητες κίνησης και ευελιξίας των υπηρεσιακών αυτοκινήτων, σε σχέση με τις δίκυκλες μοτοσυκλέτες. Τα οχήματα της Ελληνικής Αστυνομίας που συμμετείχαν ήταν σε καλή κατάσταση και αξιόμαχα» καταλήγει η ανακοίνωση της ΓΑΔΑ.

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου