Ενδελεχής έρευνα, τόσο με ειδικούς πραγματογνώμονες που έχουν διορίσει οι δυο οικογένειες, όσο και με τα τεχνικά μέσα που διαθέτει η Τροχαία Εθνικών Οδών και κυρίως με την εικόνα που έχουν καταγράψει οι κάμερες που είναι τοποθετημένες κατά μήκος της Εθνικής Οδού και κυρίως στο σημείο της μοιραίας διαδρομής που ακολούθησε η μαύρη Πόρσε πραγματοποιούν οι αστυνομικοί της αρμοδίας Υπηρεσίας.
Οι αστυνομικοί της Τροχαίας, ήδη έχουν λάβει το βιντεοληπτικό υλικό από τις κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας, κυρίως στα σημεία που φαίνεται το αυτοκίνητο να μην ελέγχεται πια από τον οδηγό του και στην συνέχεια ακυβέρνητο μπαίνει με ιλιγγιώδη ταχύτητα στο πάρκινγκ, με αποτέλεσμα να χαθούν τέσσερις ζωές, η μια παιδική, μέσα στις φωτιές και τις τσακισμένες λαμαρίνες.
Ωστόσο οι αστυνομικοί της Τροχαίας Εθνικών Οδών έχουν στα χέρια τους μια σημαντική μαρτυρία διερχόμενου οδηγού, ο οποίος υποστηρίζει πως λίγο πριν το φοβερό τροχαίο δυστύχημα, η μαύρη Πόρσε τον προσπέρασε από αριστερά και με ιλιγγιώδη ταχύτητα, ενώ στη συνέχεια είδε να βγάζει καπνούς από τα λάστιχα και στο οδόστρωμα να έχουν διασκορπιστεί κομμάτια ελαστικού. Σύμφωνα με τη μαρτυρία, αμέσως μετά η Πόρσε μπήκε με πλαγιολίσθηση στο πάρκινγκ και να διαμελίζει την μητέρα και τον 3χρονο γιο της.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Star, τα ευρήματα από την Πόρσε και συγκεκριμένα από τα ελαστικά της, δείχνουν πως αυτά έχουν κατασκευαστεί την 48η εβδομάδα 2006, είναι δηλαδή παραπάνω από 10 ετών.
Αυτό βέβαια που έχει σημασία, είναι πότε “φορέθηκαν” στο αμάξι. Αν για παράδειγμα βρίσκονται ένα χρόνο μετά την κατασκευή τους στο αμάξι, τότε η φθορά είναι πολύ πιθανό να είναι μεγάλη, τόσο που να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα με την ταχύτητα που φαίνεται να είχε αναπτύξει το αμάξι. Αν όμως από την άλλη έχουν αγοραστεί πριν ένα ή δύο χρόνια, ο κίνδυνος δεν είναι ο ίδιος.
Σύμφωνα με όσα λένε κατασκευαστές ελαστικών “Για προληπτικούς λόγους, εάν τα ελαστικά δεν έχουν αντικατασταθεί 10 χρόνια μετά την ημερομηνία κατασκευής τους, συνίσταται να αντικατασταθούν με καινούργια ελαστικά. Ακόμη κι αν φαίνονται να είναι σε καλή κατάσταση για χρήση, ακόμη κι αν το σκάλισμά τους δεν έχει χαμηλώσει προς τον δείκτη φθοράς.”
Ακόμα αναφέρουν πως “Τα ελαστικά γερνούν, ακόμη και αν δεν χρησιμοποιούνται. Ακόμη κι αν χρησιμοποιούνται μόνον ευκαιριακά. Υπάρχουν πολλά φαινόμενα τα οποία επηρεάζουν τη ζωή ενός ελαστικού, όπως είναι η θερμοκρασία, η συντήρηση, οι συνθήκες αποθήκευσης και χρήσης, το φορτίο, η ταχύτητα, η πίεση, καθώς επίσης και το στυλ οδήγησης.”
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΠΑΝΟΥ
newsit.gr
Σχετικά άρθρα:
- Απίστευτο τροχαίο με 4 νεκρούς – Εικόνες φρίκης στην εθνική οδό
- Καρέ καρέ το φοβερό τροχαίο στο πάρκινγκ της εθνικής οδού
- Συγκλονισμένη η κοινή γνώμη απο το μοιραίο δυστυχημα
- Γιώργος Βακάκης-Ανδρέας Γεωργακόπουλος:Η φιλία που έληξε με τον πιο φρικτό τρόπο
- Συγκλονίζει η αδελφή της 33χρονης που χάθηκε στην Εθνική
- Ποιος ήταν ο 24χρονος Γιώργος Βακάκης που θα έπαιρνε την αυτοκρατορία των Jumbο