ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Αυλαία προβολών στο Μεταξουργείο

αυλαία-προβολών-στο-μεταξουργείο-452697

Με την ταινία «Οσο Είμαστε Νέοι», σε σκηνοθεσία Νόα Μπάουμπακ, ολοκληρώνονται οι προβολές της Κινηματογραφικής Κοινότητας από τον ΔΟΕΠΑΠ – ΔΗΠΕΘΕ του Δήμου Βόλου. Η Κινηματογραφική Κοινότητα ευχαριστεί για την παρουσία τους όλους τους φίλους των προβολών και ανανεώνει το κινηματογραφικό της ραντεβού για τον ερχόμενο Σεπτέμβρη.

Η ταινία θα προβληθεί σήμερα Παρασκευή 26 Μαΐου στο Μεταξουργείο στη Ν. Ιωνία (έναρξη 21:30) και τη Δευτέρα 29 Μαΐου στο Αχίλλειο στις 21:15 (έναρξη 21:30).

Πρωταγωνιστούν: Μπεν Στίλερ, Ναόμι Γουότς, Άνταμ Ντράιβερ, Αμάντα Σάιφριντ, Άνταμ Χόροουιτς.

Ο Τζος και η Κορνίλια γνωρίζουν ένα νεαρότερό τους παντρεμένο ζευγάρι, το οποίο τους γοητεύει με τον ανέμελο και αντισυμβατικό τρόπο ζωής του. Προσπαθώντας να τον ακολουθήσουν, θα αναγκαστούν να αναθεωρήσουν τις ιδέες τους και τη μεταξύ τους σχέση.

Γουντιαλενική κωμωδία, σεναριακό κέντημα του δημιουργού του «Frances Ha», ο οποίος αναρωτιέται διασκεδαστικά, όσο και επώδυνα πάνω στο πέρασμα του χρόνου, την αλλαγή των αξιών, το τίμημα της επιτυχίας και τι σημαίνει όταν «οι νέοι» δεν είσαι πια εσύ.

Ραψωδός των στενοχωρημένων διανοούμενων της Νέας Υόρκης, ο Νόα Μπάουμπακ υπογράφει μια ταινία ακόμη πιο προσωπική από το αυτοβιογραφικό του ντεμπούτο The squid and the whale. Το «Όσο είμαστε νέοι» μιλάει για τη σχετικότητα και την ουτοπία της αλήθειας που επιδιώκει ο κινηματογραφιστής, με θέμα την εγγενή του φιλοδοξία, την παγίδα της ματαιοδοξίας και τον ανταγωνισμό του με τη νεότερη γενιά, καθώς και τη συνεχή του πάλη με τους ίδιους τους περιορισμούς του.

Ο Τζος Σρέμπνικ είναι σκηνοθέτης ντοκιμαντέρ με υπόσχεση και ταλέντο στις αρχές της καριέρας του. Εδώ και 10 χρόνια έχει κολλήσει σε ένα φιλόδοξο, πολύπλοκο έργο που μηρυκάζει τις αλληλένδετες μορφές εξουσίες στην Αμερική.

Ο Μπάουμπακ έχει γράψει και πάλι ένα εξαιρετικό σενάριο, με πολυεπίπεδες πληροφορίες, πολιτιστικές αναγωγές και διαπροσωπικές ανατροπές, το οποίο θέτει συνεχώς νέα στοιχεία και εμπλουτίζει τα διλήμματα. Σκηνοθετικά το στηρίζει στέρεα με κωμικότητα και στοχασμό, χωρίς να αναλώνεται σε επίκαιρα φευγαλέα κολπάκια με συνομιλίες σε κινητά και υπολογιστές, δείχνοντας αλλιώς το χάσμα των γενεών και τη χαριτωμένη γελοιότητα της κόντρας, ανάμεσα στη νεάζουσα εμμηνόπαυση και τη μικρομέγαλη πόζα.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου