ΤΟΠΙΚΑ

Μείωση μαθητών ανά τμήμα ζήτησε ο πρόεδρος των δασκάλων

μείωση-μαθητών-ανά-τμήμα-ζήτησε-ο-πρόε-770052

Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα, αλλά και η ύπαρξη ικανού αριθμού εκπαιδευτικών στη διάθεση προκειμένου να καλύπτονται άμεσα τα κενά που προκύπτουν στα σχολεία κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς σε περιπτώσεις αδειών ασθενείας δασκάλων και νηπιαγωγών ήταν τα ζητήματα αιχμής που έθεσε ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, Αποστόλης Μούσιος, σε πανθεσσαλική συνάντηση που είχαν οι πρόεδροι των συλλόγων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στη σύσκεψη που γίνεται κάθε χρόνο στη Λάρισα στο πλαίσιο της οριζόντιας δικτύωσης των συλλόγων για την εκτίμηση της κατάστασης στα σχολεία στην περιφέρεια Θεσσαλίας , πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, συμμετείχε ο κ. Μούσιος, δύο πρόεδροι των αντίστοιχων συλλόγων από Λάρισα, ισάριθμοι από Τρίκαλα και ο πρόεδρος του συλλόγου εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας.

Ο κ. Μούσιος αναφέρθηκε στα κενά που υφίστανται σήμερα στις σχολικές μονάδες της Μαγνησίας και τα οποία όπως υπογράμμισε θα πρέπει να έχουν καλυφθεί πριν τις 31 Αυγούστου μέσα από τον β’ κύκλο αποσπάσεων και την πρόσληψη αναπληρωτών.

Υπενθυμίζεται ότι σε επίπεδο Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας τα κενά είναι περίπου 100 και συγκεκριμένα 20 είναι τα κενά σε θέσεις δασκάλων και νηπιαγωγών, 30 στις ειδικότητες της θεατρικής αγωγής και των εικαστικών, περίπου 10 στις ειδικότητες πληροφορικής, αγγλικών και γερμανικών, όμως η πλειονότητα των κενών εντοπίζεται στην ειδική αγωγή. Στα 42 ανέρχονται τα κενά στα σχολεία ειδικής αγωγής της Μαγνησίας.

Ο κ. Μούσιος έβαλε «κόκκινες γραμμές» με στόχο την αναβάθμιση των ποιοτικών χαρακτηριστικών των σχολείων, σε συνέντευξη Τύπου που παραχωρήθηκε αμέσως μετά τη σύσκεψη. Συγκεκριμένα, τόνισε την ανάγκη μείωσης του αριθμού μαθητών ανά τμήμα και συγκεκριμένα τάχθηκε υπέρ της αναλογίας ενός εκπαιδευτικού προς 20 μαθητές στα Δημοτικά και ενός προς 15 στα Νηπιαγωγεία. Ο ίδιος έθεσε ζήτημα ύπαρξης ικανού αριθμού εκπαιδευτικών στη διάθεση προκειμένου να καλύπτονται τα κενά από άδειες εκπαιδευτικών. Μίλησε επίσης για την ανάγκη στήριξης των αντισταθμιστικών θεσμών και συγκεκριμένα των τμημάτων ένταξης, των τάξεων υποδοχής και της παράλληλης στήριξης, ζήτησε την ενίσχυση των ολιγοθέσιων σχολικών μονάδων και να γίνουν αποδεκτές οι αιτήσεις θεραπείας από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου