ΤΟΠΙΚΑ

Νέο αλαλούμ με λογαριασμούς ύδρευσης στον Βόλο

νέο-αλαλούμ-με-λογαριασμούς-ύδρευσης-812247

Νέο αλαλούμ με τους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΜΒ. Η έκδοσή τους γίνεται ανά δίμηνο αντί για τρίμηνο, ενώ καταναλωτές του Βόλου που μόλις χθες παρέλαβαν τους λογαριασμούς, καλούνται σήμερα κιόλας να τους εξοφλήσουν γιατί εκπνέει η προθεσμία πληρωμής.

Καταναλωτές απευθύνθηκαν διαμαρτυρόμενοι στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ με αφορμή τους νέους λογαριασμούς ύδρευσης που παρέλαβαν. Όπως κατήγγειλαν, μέχρι και τα Χριστούγεννα είχαν να πάρουν λογαριασμό για μήνες. Πλέον τους παραλαμβάνουν ανά δίμηνο αντί για τρίμηνο.

Όπως είναι γνωστό, το περασμένο φθινόπωρο λόγω ενστάσεων σε διαγωνισμό καθυστέρησε η ανάδειξη του αναδόχου που θα αναλάμβανε τη διανομή των λογαριασμών ύδρευσης στους καταναλωτές. Δημότες δεν είχαν πάρει επί μήνες ολόκληρους λογαριασμό, από το νέο έτος όμως και μετά, φαίνεται ότι τους παραλαμβάνουν τον έναν μετά τον άλλο.

Σύμφωνα με καταναλωτή, ο προηγούμενος λογαριασμός είχε εκδοθεί τον περασμένο Μάρτιο. Ο νέος λογαριασμός αντί να εκδοθεί τον Ιούνιο, εκδόθηκε τον Μάιο.

Η σύμπτυξη του χρονικού διαστήματος στην έκδοση των λογαριασμών δεν είναι η μοναδική αιτία διαμαρτυρίας των καταναλωτών.

Ορισμένοι τομείς παρέλαβαν μόλις χθες τους λογαριασμούς, η προθεσμία πληρωμής των οποίων λήγει σήμερα! «Δεν μπορούμε να κάνουμε το κουμάντο μας. Εχουμε χάσει τη σειρά μας», αναφέρουν καταναλωτές, που αν δεν φροντίσουν για την εξόφλησή τους κινδυνεύουν να επιβαρυνθούν με προσαυξήσεις. «Σημαντική ενημέρωση: σε περίπτωση εκπρόθεσμης εξόφλησης, μετά το πέρας 20 ημερών από την ημερομηνία λήξης, επιβαρύνεστε με τις νόμιμες προσαυξήσεις», αναφέρεται στους λογαριασμούς.

ΕΛ. ΧΑΝ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου