ΤΟΠΙΚΑ

Open mall στον Βόλο;

open-mall-στον-βόλο-43590

Τη νέα… Ερμού αναζητούν από κοινού μέσα στην πόλη ο Εμπορικός Σύλλογος και ο Δήμος Βόλου. Στόχος είναι ο εντοπισμός μιας εμπορικής «γειτονιάς» που θα αναβαθμιστεί σε open mall (ανοιχτή αγορά) και θα τονώσει περαιτέρω την εμπορική δραστηριότητα.

Η δημιουργία open mall στις πόλεις προβλέπεται από πρόγραμμα του Υπουργείου Ανάπτυξης, και οι προσκλήσεις συμμετοχής αναμένονται να βγουν μέσα στον επόμενο μήνα.

Δήμος Βόλου και Εμπορικός Σύλλογος Βόλου – Ν. Ιωνίας συνεργάζονται για να καταθέσουν κοινή πρόταση, μέσα από την οποία θα μπορέσει να αναβαθμιστεί ο υποβαθμισμένος εμπορικός δρόμος που θα επιλεχθεί.

Το σχέδιο προβλέπει την αναβάθμιση σε open mall μιας οδού στην οποία δραστηριοποιούνται ήδη 50 εμπορικές επιχειρήσεις. Η επένδυση θα γίνει σε περιπτώσεις εμπορικών οδών τουλάχιστον 300 μέτρων και προβλέπει τη χρηματοδότηση μιας σειράς εργασιών: πεζοδρόμηση, δημιουργία ποδηλατοδρόμων, σημάνσεις, αλλαγή φωτισμού, υποδομές, παγκάκια, μέχρι και δωρεάν wifi. Στην ανάπλαση του εμπορικού δρόμου θα κληθούν να συμμετέχουν οι ίδιες οι επιχειρήσεις, που θα κληθούν να αποκτήσουν ομοιόμορφες προσόψεις προκειμένου να δώσουν μια ενιαία εικόνα.

«Αναζητούμε, σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο Βόλου, την περιοχή παρέμβασης προκειμένου να είμαστε έτοιμοι να καταθέσουμε πρόταση μόλις ανοίξει η πρόσκληση του προγράμματος», σημείωσε ο αντιδήμαρχος Ανάπτυξης, Θάνος Θεοδώρου.

Ηδη από τον Εμπορικό Σύλλογο Βόλου την τελευταία εβδομάδα έχει ξεκινήσει έρευνα για τον εντοπισμό της εμπορικής γειτονιάς που θα αλλάξει όψη και θα αποτελέσει ένα σύγχρονο open mall στον Βόλο.

Η υπόθεση αναζήτησης όμως, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου, Απ. Οντόπουλο, δεν είναι και τόσο… εύκολη λόγω περιορισμών: το open mall θα πρέπει να γίνει σε εμπορικό δρόμο όπου ήδη υφίστανται τουλάχιστον 50 επιχειρήσεις, είναι μήκους τουλάχιστον 300 μέτρων και δεν αποτελεί κεντρική οδική αρτηρία. Αρχικές σκέψεις για την ανάπλαση της Κ. Καρτάλη ή της Ιωλκού «ναυάγησαν» δεδομένου ότι αποτελούν κεντρικές οδικές αρτηρίες που δεν μπορούν να κλειστούν και να πεζοδρομηθούν, ενώ μικρότερες εμπορικές γειτονιές όπως η Σπυρίδη πάνω από την Αλεξάνδρας δεν πληρούν το κριτήριο για παρεμβάσεις σε απόσταση minimum 300 μέτρων.

«Πρόκειται για μία πολύ καλή ευκαιρία την οποία θα επιχειρήσουμε να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο», τόνισε ο κ. Οντόπουλος.

ΕΛΕΝΗ ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου