ΤΟΠΙΚΑ

Ξεροσταλιάζουν στις ουρές στα ΕΛ.ΤΑ.

ξεροσταλιάζουν-στις-ουρές-στα-ελ-τα-116802

Μπροστά από τα γκισέ στο κεντρικό υποκατάστημα των ΕΛ.ΤΑ. στον Βόλο ξεροσταλιάζουν καθημερινά εκατοντάδες συναλλασσόμενοι πολίτες. Από τα έξι ταμεία λειτουργούν μόλις τα δύο με αποτέλεσμα καθημερινά ο χρόνος αναμονής για μια απλή συναλλαγή να ξεπερνά τη μία ώρα!

Συνταξιοδοτήσεις, αποσπάσεις και μετακινήσεις προσωπικού, έχουν αφήσει το κεντρικό υποκατάστημα των ΕΛ.ΤΑ. στον Βόλο με μόλις δύο έκτακτους υπαλλήλους για τα ταμεία.

Με μόλις δύο ταμεία ανοιχτά, η εξυπηρέτηση των συναλλασσόμενων γίνεται με ρυθμούς… χελώνας. Πολλές φορές επιστρατεύονται υπάλληλοι από άλλα πόστα για να αποσυμφορήσουν την κατάσταση στην αίθουσα αναμονής, όπου η δυσαρέσκεια των συναλλασσόμενων είναι έκδηλη.

Χαρακτηριστικό της αργοπορίας στην εξυπηρέτηση του κοινού είναι ο χρόνος αναμονής, που ιδίως στις ώρες αιχμής ξεπερνά τη μία ώρα. Συναλλασσόμενοι παίρνουν χαρτάκι προτεραιότητας, όταν όμως βλέπουν ότι προηγούνται 50 νούμερα, φεύγουν και επιστρέφουν προκειμένου στο μεσοδιάστημα να κάνουν άλλες δουλειές. Κι αν χάσουν τη σειρά τους αναγκάζονται να βγάλουν άλλο χαρτί προτεραιότητας και να περιμένουν.

Σημειώνεται ότι μέσω των ΕΛ.ΤΑ. εξυπηρετείται η αλληλογραφία, η πληρωμή λογαριασμών, κλήσεων, παραδίδονται και παραλαμβάνονται δέματα, διαβιβάζονται χρήματα, γίνονται πληρωμές του ΤΕΒΕ, εργοσήμων, ΕΝΦΙΑ, φόρου εισοδήματος.

Κανονικά τα ταμεία λειτουργούν καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και έως τις 8:30 το βράδυ. Προχθές όμως το κεντρικό υποκατάστημα συνέχιζε να είναι ανοιχτό στις 9 το βράδυ, κι ενώ μέσα υπήρχαν 25 άτομα που περίμεναν υπομονετικά τη σειρά τους για να κάνουν τις συναλλαγές τους.

Πέρα από την έλλειψη προσωπικού για τη λειτουργία των ταμείων, την αναμονή παρατείνει και η αλλαγή του συστήματος κατά τις συναλλαγές, οπότε και οι υπάλληλοι πρέπει να περνούν στο σύστημα στοιχεία του πελάτη, που μέχρι πρότινος γινόταν αυτόματα.

ΕΛ. ΧΑΝΟΥ

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου