ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Peugeot 208 2015: Πληθωρική supermini ανανέωση

peugeot-208-2015-πληθωρική-supermini-ανανέωση-654224

Η γαλλική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια της ανανεωμένης εκδοχής του Peugeot πριν την επίσημη πρεμιέρα του στην έκθεση της Γενεύης στις 3 Μαρτίου.

Εξωτερικά το 208 υιοθετεί ορισμένες αλλαγές στο μπροστινό τμήμα που έγκεινται στα διαφορετικά γραφικά των φωτιστικών σωμάτων, το νέο προφυλακτήρα και το διαφορετικό περίγραμμα των φώτων ομίχλης.

Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα LED φωτιστικά σώματα με το τρισδιάστατο design, ενώ την ανανέωση εξωτερικά συμπληρώνει ο εμπλουτισμός της χρωματικής παλέτας με περαιτέρω επιλογές.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει το δερμάτινο τιμόνι και η οθόνη αφής επτά ιντσών του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης το οποίο επιπλέον, προσφέρει δυνατότητα διασύνδεσης άλλων συσκευών μέσω Bluetooth και USB, ενώ μέσω του Peugeot Connect Apps ο οδηγός μπορεί να κατεβάσει χρήσιμες εφαρμογές.

Παράλληλα, το infotainment εφοδιάζεται με το σύστημα της Peugeot, Mirror Screen το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να βλέπει ορισμένες από τις λειτουργίες του smartphone του στην κεντρική οθόνη.

Επιπλέον εμπλουτισμένος είναι και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας περιλαμβάνοντας, μεταξύ άλλων, την επιλογή για κάμερα οπισθοπορείάς και σύστημα αποτροπής συγκρούσεων, Active City Brake.

Μένοντας στις εξοπλιστικές επιλογές το 208 θα είναι διαθέσιμο και σε εξοπλιστική έκδοση GT Line η οποία διαθέτει ορισμένες επιπλέον αισθητικές διαφοροποιήσεις στη γρίλια, τα φώτα ομίχλης και περισσότερες λεπτομέρειες από μέταλλο –και στο εσωτερικό από δέρμα σε διχρωμία μαύρου κόκκινου- που συντείνουν σε μια πιο σπορ αίσθηση.

Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με μια ευρεία γκάμα επιλογών σε ό,τι αφορά τους κινητήρες και τις εκδόσεις που αριθμούν τις 11 συμπεριλαμβανομένων «ειδικών» εκδόσεων όπως το GTi.

Στις νέες αφίξεις συγκαταλέγεται ένας turbo τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1,2 λίτρων με απόδοση 110 ίππους ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων ή αυτόματο έξι σχέσεων.

Στην γκάμα των diesel μοτέρ εντάσσεται και μια νέα εκδοχή ισχύος του πετρελαιοκινητήρα Blue HDI με απόδοση 75 ίππους. Ο ίδιος κινητήρας είναι επίσης διαθέσιμος και σε εκδοχές των 100 και των 120 ίππων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αρχική τιμή για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων του νέου 208 αποτελούν τα 79 γρ./χλμ. ενώ σε ό,τι αφορά την κατανάλωση καυσίμου αφετηρία αποτελούν τα 3,0 λίτρα/100 χλμ. Σε κάθε περίπτωση, ακόμα και στην ισχυρότερη εκδοχή του diesel μοτέρ με τους 120 ίππους οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα δεν ξεπερνούν τα 97 γρ./χλμ.

Επιστρέφοντας στις επιλογές βενζίνης η γκάμα ξεκινά από το PureTech του 1,0 λίτρου με 68 ίππους, συνεχίζει με κινητήρα αντίστοιχης τεχνολογία 1,2 λίτρων με απόδοση 82 ίππων και εφαλτήριο για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 97 γρ./χλμ. σε συνδυασμό με σύστημα stop-start και αυτοματοποιημένο χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων.

Ψηλότερα στην γκάμα, τη σκυτάλη παίρνει ο 1,6 λίτρων ΤΗP με 165 ίππους και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 129 γρ./χλμ. , ενώ στην κορυφή βρίσκεται ένας αντίστοιχης χωρητικότητας κινητήρας σε εκδοχή ισχύος 208 ίππων εξοπλίζοντας τις εκδόσεις GTi και GTi 30th Anniversary η οποία, σύμφωνα με την Peugeot αποτελεί πλέον μέρος της γκάμας.

auto.in.gr

#Tags

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου