ΑΛΜΥΡΟΣ

Επεισοδιακή η έναρξη της συνεδρίασης στον Αλμυρό

επεισοδιακή-η-έναρξη-της-συνεδρίασης-466207

Ανω – κάτω προχθές το βράδυ το Δημοτικό Συμβούλιο Αλμυρού με την έναρξή του. Με αφορμή δύο ερωτήσεις της Ενωτικής Δημοτικής Κίνησης Αλμυρού τα αίματα άναψαν και υπήρξε σφοδρή αντιπαράθεση μεταξύ του επικεφαλής της παράταξης Νίκου Τσανή και του δημάρχου Αλμυρού Δημήτρη Εσερίδη.

Το πρώτο φυτίλι που άναψε φωτιά, αφορούσε στο ράλι, που διοργανώνεται το καλοκαίρι. «Είναι δυνατόν ο δήμος να διοργανώνει εκδρομή στα πληρώματα στη Σκιάθο και μέσα από μία τέτοια διοργάνωση να μην υπάρχει κανένα μήνυμα πολιτιστικό ή κοινωνικό ή ανάδειξης της περιοχής;», διερωτήθηκε ο κ. Τσανής.

Οι εκδηλώσεις αυτές είναι για να προβάλλουν την περιοχή, ήταν η ανταπάντηση του δημάρχου. «Παλαιότερα το ράλι γινόταν με ένα κόστος ύψους 15.000 ευρώ», συνέχισε περαιτέρω ο κ. Εσερίδης, τονίζοντας ότι «φέτος θα γίνει με 7.000 ευρώ, ενώ θα υπάρξει και πλήρης ενημέρωση του συμβουλίου για όλες τις εντολές που θα δοθούν, όπως συνέβη και πέρυσι. Τα προηγούμενα χρόνια κανείς δεν γνώριζε ποτέ τίποτα».

Προς στιγμήν τα πνεύματα ηρέμησαν, με τον κ. Τσανή να λέει ότι έχει διαφορετική άποψη. Οι τόνοι όμως της συζήτησης ανέβηκαν και πάλι γρήγορα. Ο επικεφαλής της Ενωτικής Δημοτικής Κίνησης Αλμυρού ζήτησε να ενημερωθεί γιατί τα μηχανήματα των τεχνικών υπηρεσιών ακολουθούν τον αντιδήμαρχο Κωνσταντίνο Νικοβιώτη με τη μετακίνησή του στη Διεύθυνση Καθαριότητας και τα διαχειρίζεται άλλη υπηρεσία.

«Ρωτάμε, είναι τυχαίο που ο αντιδήμαρχος έχει επαγγελματική δραστηριότητα στην εκτέλεση έργων της πλατείας;» είπε χαρακτηριστικά.

Σφόδρα ενοχλημένος ο κ. Εσερίδης πήρε το λόγο. «Ο κ. Νικοβιώτης είχε αναμιχθεί πριν γίνει αντιδήμαρχος. Ο νόμος απαγορεύει στον αιρετό να έχει συνεργασία με τον δήμο όχι με τον εργολάβο», τόνισε και πρόσθεσε ότι έχει δικαίωμα να τα χρησιμοποιεί στη Διεύθυνση που βρίσκεται σήμερα.

Να επισημανθεί ότι τα περισσότερα θέματα ψηφίστηκαν ομόφωνα. Η συνεδρίαση ολοκληρώθηκε γρήγορα μετά την έναρξη συζήτησης των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης.

Κ. Μ.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου