ΤΟΠΙΚΑ

Η Google στο Βόλο για σεμινάρια σε επαγγελματίες του τουρισμού

η-google-στο-βόλο-για-σεμινάρια-σε-επαγγελμα-42857

Εκπαίδευση επαγγελματιών του τουρισμού σήμερα Δευτέρα από OnlineAdvisors

Με ένα ενισχυμένο πρόγραμμα εκπαιδεύσεων το 2016, η Google ταξιδεύει για τρίτη χρονιά στην Ελλάδα με στόχο να ενισχύσει τις ψηφιακές δεξιότητες στον τουρισμό, παρουσιάζοντας μία ομάδα ειδικών συμβούλων (OnlineAdvisors) που θα επισκεφθούν σήμερα Δευτέρα το Βόλο και το Πήλιο για να εκπαιδεύσουν δωρεάν επαγγελματίες του τουρισμού.

Ρεπορτάζ: ΑΝΤΩΝΗΣ ΦΩΚΙΔΗΣ

Μετά την επιτυχία της πρωτοβουλίας το 2014 και το 2015, όπου περισσότερες από δέκα χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις εκπαιδεύτηκαν σε διαδικτυακά εργαλεία, φέτος το πρόγραμμα ενισχύεται ακόμα περισσότερο με στόχο την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων περισσότερων επιχειρήσεων και επαγγελματιών του τουρισμού.

Μία ομάδα νεαρών συμβούλων που έχουν εκπαιδευτεί από την Google, οι Online Advisors, θα βρίσκονται αύριο Δευτέρα 4 Απριλίου αλλά και στις 9 Μαΐου σε Βόλο και Πήλιο προκειμένου να εξηγήσουν στους επαγγελματίες του τουρισμού τα οφέλη του διαδικτύου και να τους εκπαιδεύσουν στη χρήση διαδικτυακών εργαλείων μέσω εξατομικευμένων εκπαιδεύσεων και ομαδικών σεμιναρίων.

Οι ενδιαφερόμενοι για μία δωρεάν εξατομικευμένη εκπαίδευση στο χώρο τους με τους Online Advisors σε μπορούν να εκδηλώσουν ενδιαφέρον, καταχωρώντας το e-mail τους στο https://events.withgoogle.com/grow-greek-tourism-online-1-1/registrations/new/. Ακόμη, όλοι όσοι ενδιαφέρονται να συμμετέχουν σε ένα από τα ομαδικά σεμινάρια που θα πραγματοποιηθούν δωρεάν μπορούν να εγγραφούν στο https://events.withgoogle.com/grow-greek-tourism-online-workshops.

Δωρεάν πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για όλους

Με στόχο την περαιτέρω διεύρυνση της πρωτοβουλίας, η Google δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα διαδικτυακής εκπαίδευσης για τον τουρισμό. Μέσα από ένα μεγάλο εύρος θεματολογίας, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν σε όλα όσα χρειάζονται, από το πώς να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο μέχρι να υιοθετήσουν βέλτιστες πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι χρήστες μπορούν επιπλέον να επιλέξουν ένα προσαρμοσμένο πλάνο εκμάθησης και να λάβουν, με την ολοκλήρωσή του, πιστοποιητικό παρακολούθησης με την υπογραφή της πρωτοβουλίας GGTO και του ΙΑΒ Europe (Interactive Advertising Bureau).

Αγοραστός: Η Θεσσαλία είναι μια μικρή Ελλάδα

Ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κ. Αγοραστός, υποστηρίζοντας την πρωτοβουλία «Grow Greek Tourism Online» επισημαίνει ότι «η Θεσσαλία είναι μια μικρή Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια γίνεται μεγάλη προσπάθεια από την Περιφέρεια Θεσσαλίας στο να δοθεί βαρύτητα στο άνοιγμα του Θεσσαλικού τουριστικού προϊόντος στη διεθνή αγορά για μια σειρά εναλλακτικών μορφών τουρισμού( Γαστρονομία, θρησκευτικός, περιπατητικός κ.α.). Αυτή τη στιγμή στη Θεσσαλία υλοποιούνται δυο μεγάλα έργα τα οποία αναμένεται να εμπλουτίσουν σημαντικά το τουριστικό προϊόν της περιοχής. Πρόκειται για α) τη δημιουργία υποβρύχιων μουσείων – καταδυτικών πάρκων στις Β. Σποράδες και τον Παγασητικό, β) τη δημιουργία μουσείων για την ψηφιακή προβολή της ιστορίας και του πολιτισμού των Μετεώρων και του Ολύμπου στην Ελασσόνα και την Καλαμπάκα (μίνι πλανητάρια)».

Η υπουργός Τουρισμού

Η αναπληρώτρια Υπουργός Τουρισμού Ελενα Κουντουρά, αναφέρει για το Grow Greek Tourism Online: «Το υπουργείο και ο ΕΟΤ εφαρμόζουν μία νέα και δυναμική πολιτική στοχευμένης προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού με επίκεντρο την εξωστρέφεια, αξιοποιώντας τα σύγχρονα διαδικτυακά εργαλεία μάρκετινγκ, διαφήμισης και δικτύωσης στις παραδοσιακές αγορές όπου ενισχύουμε την παρουσία μας και στις νέες αγορές που ανοίξαμε και ανοίγουμε. Το Grow Greek Tourism Online είναι μία επιτυχημένη ιδέα που ξεκίνησε με σημαντικές προοπτικές εξέλιξης και είναι σε πλήρη ταύτιση με τους στόχους που έχουμε θέσει σε κεντρικό επίπεδο για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, την ανάπτυξη των θεματικών μορφών τουρισμού, την ανάδειξη νέων ελληνικών προορισμών, την παροχή υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών ποιότητας και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας. Σε συνθήκες αυξανόμενου ανταγωνισμού διεθνώς, επιβάλλεται να βγαίνουμε συνεχώς μπροστά με φρέσκιες προτάσεις, καινοτόμες δράσεις, νέες διόδους συνεργειών και ένα ισχυρό δίκτυο συνεργασιών στην παγκόσμια τουριστική αγορά».

Την πρωτοβουλία της Google στηρίζει και ο ΕΟΤ με το Γ.Γ. Δημ. Τρυφωνόπουλο να τονίζει ότι «η εκπαίδευση, των επιχειρηματιών του κλάδου στην ψηφιακή τεχνολογία είναι από τα βασικά συστατικά του μίγματος πολιτικής που ακολουθούμε για την ενίσχυση του Ελληνικού Τουρισμού. Η πρωτοβουλία Grow Greek Tourism που υποστηρίζεται από το visitgreece.gr, εφάπτεται πλήρως των επικοινωνιακών μας στόχων καθώς και της εθνικής τουριστικής πολιτικής».

Επίσης, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣETE) Ανδρ. Ανδρεάδης, επισημαίνει: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ο ΣΕΤΕ συνεχίζει και φέτος, για τρίτη χρονιά, να υποστηρίζει την πρωτοβουλία της Google για την παροχή ψηφιακών δεξιοτήτων και εργαλείων στον κλάδο, τα οποία στοχεύουν στο να ενισχύσουν τις τουριστικές επιχειρήσεις, ώστε να επωφεληθούν το μέγιστο δυνατό από την αυξημένη ζήτηση για παροχή online τουριστικών επιλογών».

Τέλος, ο Country Manager Google για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα Γρηγ. Ζαριφόπουλος, αναφέρει ότι «το διαδίκτυο μπορεί να αποτελέσει ισχυρό σύμμαχο για την κοινωνία συνολικά, βοηθώντας τόσο νέους επαγγελματίες όσο και επιχειρήσεις να αναπτυχθούν. Μέσω της πρωτοβουλίας Grow Greek Tourism Online, επιβεβαιώνουμε ως Google τη δέσμευσή μας να ενισχύσουμε τις ψηφιακές δεξιότητες των Ελλήνων και καλούμε τις ελληνικές επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν τη δύναμη του διαδικτύου και τη ψηφιακή οικονομία για να βελτιώσουν την επιχείρησή τους».

Το διαδίκτυο ως μοχλός ανάπτυξης

ΜΕ ΣΥΝ ΟΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ «ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ»

Σε παγκόσμια κλίμακα, ο ταξιδιωτικός κλάδος ανθίζει σημαντικά μέσω του διαδικτύου, με το 37% των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη να πραγματοποιούνται πλέον διαδικτυακά. Ταυτόχρονα, παρατηρείται σημαντική αύξηση, ύψους +19% σε σχέση με πέρυσι, των συνολικών αναζητήσεων με τον όρο «Ταξίδι στην Ελλάδα» («Travel to Greece»), ενώ η αντίστοιχη αύξηση φτάνει το +72% για αναζητήσεις από κινητές συσκευές. Ωστόσο, οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις στο σύνολό τους δεν αξιοποιούν τις δυνατότητες του διαδικτύου στο μέγιστο βαθμό, καθώς μόνο 8% των καταλυμάτων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να δέχονται κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας τους.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου