ΤΟΠΙΚΑ

Προσφορές εταιρειών για τα «σαμαράκια»

προσφορές-εταιρειών-για-τα-σαμαράκι-148210

Από την προσεχή Τρίτη σε νέα φάση το έργο ανακατασκευής της οδού Βόλου – Βελεστίνου

Ζωηρό αναμένεται το ενδιαφέρον εργοληπτικών εταιρειών για τη δημοπρασία του έργου «Βελτίωση οδικού τμήματος Α/Κ Βελεστίνου- Βόλος από Χ.Θ. 0+489 έως Χ.Θ. 3+489», το γνωστό δρόμο με τα επικίνδυνα «σαμαράκια», προϋπολογισμού 9,2 εκατ. ευρώ, του πρώτου έργου στη Θεσσαλία από το νέο ΕΣΠΑ.

Ρεπορτάζ: ΑΝΤΩΝΗΣ ΦΩΚΙΔΗΣ

Η δημοπρασία θα διενεργηθεί στη Λάρισα (οδός Καλλισθένους 27 & Θεοφράστου, 1ος όροφος, στις 19- 1-2016, ημέρα Τρίτη και ώρα 10:00), από τη Διεύθυνση Τεχνικών Εργων Περιφέρειας Θεσσαλίας και σύμφωνα με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κων. Αγοραστό, οι υπηρεσίες εκτιμούν πως το ενδιαφέρον θα είναι ζωηρό όπως έχει ήδη καταγραφεί από αιτήματα για την παραλαβή τευχών δημοπράτησης και εντύπων Οικονομικής Προσφοράς. Η χρηματοδότηση του έργου θα γίνει μέσω του Ε.Π. Περιφέρειας Θεσσαλίας 20142020 με συγχρηματοδότηση ΕΤΠΑ, με εγγραφή στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Αντικείμενο της εργολαβίας αποτελεί η καθαίρεση και ανακατασκευή μέρους του οδικού τμήματος που συνδέει το Βελεστίνο με τον αυτοκινητόδρομο Π.Α.Θ.Ε. και την πόλη του Βόλου για την εξάλειψη των φθορών (υβώματα, κυματώσεις) που παρατηρούνται στο οδόστρωμα του εν λόγω οδικού τμήματος, μήκους 3,0^ και συγκεκριμένα από τη Χ.Θ. 0+489 (ύψος των στρατιωτικών εγκαταστάσεων της ΠΕΒ) έως τη Χ.Θ. 3+489 (ύψος των βιομηχανικών εγκαταστάσεων της Θεσσαλικής Χαλυβουργίας).

Η κατασκευή του έργου περιλαμβάνει την καθαίρεση τμήματος του προβληματικού επιχώματος της αρτηρίας, την ανακατασκευή αυτής, τη σήμανση – ασφάλιση και τον ηλεκτροφωτισμό του.

Το προς κατασκευή οδικό τμήμα μετά τη βελτίωσή του θα έχει τα ίδια γεωμετρικά χαρακτηριστικά (υψόμετρο ερυθράς, εύρος οδοστρώματος κλπ) με αυτά της υφισταμένης οδού.

Η ανακατασκευή αφορά την κύρια αρτηρία της οδού που αποτελείται από 4 λωρίδες κυκλοφορίας (δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση κυκλοφορίας) πλάτους 3,75η έκαστη με ΛΕΑ πλάτους 2,5η, οι οποίες διαχωρίζονται με κεντρική νησίδα πλάτους 3,00η και βαίνουν επί επιχώματος. Το μέγιστο ύψος του επιχώματος, 8,00 m περίπου, συναντάται περί τη Χ.Θ. 1+500 στη θέση του υφιστάμενου τεχνικού.

Λαμβάνοντας υπόψη τα αποτελέσματα της εγκεκριμένης γεωτεχνικής μελέτης που στηρίζεται σε γεωτεχνικές έρευνες και αποτελέσματα εργαστηριακών δοκιμών που πραγματοποιήθηκαν στο οδικό τμήμα Χ.Θ. 0+489 – Χ.Θ. 2+266, ενώ στο τμήμα από Χ.Θ. 2+266 έως Χ.Θ. 3+489 παρουσιάζει της ίδιας κλίμακας αστοχίες με το τμήμα που μελετήθηκε από τη γεωτεχνική μελέτη, με την εργολαβία θα γίνει η καθαίρεση και η ανακατασκευή του, για την εξάλειψη των φθορών (υβώματα, κυματώσεις) που παρατηρούνται στο οδόστρωμα του εν λόγω οδικού τμήματος.

  • Αποξήλωση ασφαλτοταπήτων και απόθεση σε κατάλληλο χώρο, σύμφωνα με τους περιβαλλοντικούς όρους του έργου
  • Καθαίρεση τμήματος του υφιστάμενου επιχώματος κάτω από την στρώση των ασφαλτοταπήτων και απόθεσή τους σε κατάλληλο χώρο, σύμφωνα με τους περιβαλλοντικούς όρους του έργου. Το τελικό βάθος καθαίρεσης του επιχώματος θα οριστικοποιηθεί επί τόπου του έργου, σύμφωνα με τις οδηγίες της επίβλεψης και ύστερα από αφαίρεση τυχόν ακατάλληλων κατά την κρίση της επίβλεψης.
  • Η αποχέτευση αποστράγγισης των ομβρίων από το κατάστρωμα της οδού θα γίνεται με ελεύθερη απορροή προς τις υφιστάμενες παράπλευρες τάφρους, οι οποίες θα παροχετεύουν στους φυσικούς αποδέκτες. Θα πραγματοποιηθεί ο καθαρισμός και η μόρφωση των πρανών και του πυθμένα των τάφρων
  • Ολα τα υλικά και οι συσκευές που θα χρησιμοποιηθούν για την εκτέλεση των εγκαταστάσεων θα έχουν γενικά την καλύτερη ποιότητα από τα διατιθέμενα στο εμπόριο, δεν θα παρουσιάζουν ελαττώματα και θα έχουν επακριβώς τις απαιτούμενες διαστάσεις, σύμφωνα προς τους ισχύοντες Κανονισμούς, τις προδιαγραφές που αναφέρονται στη Τεχνική Συγγραφή Υποχρεώσεων

Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου, ορίζεται σε είκοσι τέσσερις (24) μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Ταχυδρόμου